הגנה על יישומים: קנוניק סקיוריטי גייסה שישה מיליון דולר

חברת ההזנק הישראלית,שפיתחה פלטפורמה לניהול היישומים הארגוניים, המאפשרת להגן על אפליקציות עסקיות בטכנולוגיית ''ארגז חול', השלימה סבב גיוס סיד

מייסדי קנוניק. מימין: בוריס גורין, מנכ''ל, וניב שטיינגרטן, סמנכ''ל הטכנולוגיות.

קנוניק (Canonic Security), סטארט-אפ ישראלי הפועל בעולם אבטחת הסייבר ומספק הגנה ייעודית להתמודדות עם איומים מבוססי SaaS – השלים גיוס סיד בסך שישה מיליון דולר.

הגיוס נעשה מהמשקיעים: First Round Capital, Elron Ventures, SV Angel, Operator Partners ו-toDay Ventures.

קנוניק הוקמה ב-2020 על ידי בוריס גורין, המשמש כמנכ"ל, וניב שטיינגרטן, סמנכ"ל הטכנולוגיות. גורין היה בעבר מנהל פעילות מחקר אבטחת המידע בפרופפוינט (Proofpoint), שם הוביל פיתוח של מוצר זיהוי איומים בעולם התוכנה כשירות, SaaS. שטיינגרטן היה מייסד ושותף ב-OverOps, והוביל את התכנון והפיתוח של אחד הפתרונות הראשונים בתחום ניתוח ביצועי אפליקציות.

חברת ההזנק מונה יותר מ-30 עובדים, חוקרי סייבר ומהנדסי תוכנה יוצאי חברות אבטחת מידע והגנת סייבר. אנשיה פיתחו את Canonic App Governance, פלטפורמה לניהול היישומים הארגוניים, המאפשרת להגן על אפליקציות עסקיות בטכנולוגיית "ארגז חול".

הפלטפורמה פועלת בעולם אבטחת יישומי SaaS, ומאפשרת לארגונים לדמות התנהגות יישומונים ותוספי צד ג' בזמן אמת בסביבת SaaS ייעודית – ולעשות זאת לפני מתן גישה למשאבים הארגוניים. הפתרון שלה מוטמע בקרב יותר מ20- ארגונים בעולם. הוא מנטר עשרות אלפי אפליקציות ומגן על מאות אלפי משתמשים בכמה מגזרי תעשייה – שירותי בריאות, ביטחון ותוכנה, בארה"ב ובאירופה.

גורין אמר, כי "יישומי ענן ממשיכים לצמוח, וכמוהם הסיכונים וההתקפות עליהם. טכנולוגיות קיימות, הנשענות על ניטור תעבורת רשת, CASB, או קונפיגורציה, SSPM, אינן מודעות לקוד, שמתחבר או רץ באופן טבעי על פלטפורמותSaaS . הן לא נבנו לזהות חולשות והתקפות שמבוססות עליו".

קובי כץ, שותף ומנהל הטכנולוגיות בקרן אלרון ונצ'רס.

קובי כץ, שותף ומנהל הטכנולוגיות בקרן אלרון ונצ'רס. צילום: גיא חמוי, רפאל

קובי כץ, שותף ומנהל הטכנולוגיות בקרן אלרון ונצ'רס, שרפאל היא שותפה אסטרטגית בה, ושימש עד באחרונה כסמנכ"ל המחשוב ומערכות המידע ברפאל, אמר, כי "צוות תפעול אבטחת המידע שניהלתי היה בין הראשונים להטמיע את הפלטפורמה של קנוניק כדי לתמוך בגילוי של איומים מבוססי SaaS ולספק יכולות תגובה תוך תמיכה באלפי משתמשים". כץ הוסיף, כי "כך שיפרנו את היכולות לזיהוי אפליקציות זדוניות, שגיאות תצורה ותבניות התנהגות אנומליות בזמן אמת – במטרה לצמצם באופן דרמטי את משטח התקיפה".

אל"מ (מיל') זוהר רוזנברג, ששימש ראש חטיבת הסייבר ביחידת 8200 וכיום שותף באלרון ונצ'רס, אמר, כי "אנו רואים פוטנציאל אדיר באוטומציה של אבטחת יישומי SaaS ובסיוע לארגונים לצמצם את משטח התקיפה שלהם. הגישה הייחודית של קנוניק היא בעלת פוטנציאל לשיבוש שוק בעולם אבטחת יישומי SaaS".

ג'וש קופלמן, מייסד ושותף ב-First Round, אמר כי "סביבות SaaS עסקיות מאפשרות למשתמשים להתחבר למשאבים ארגוניים על ידי אישור כל אחת מאלפי מיקרו-אפליקציות, תוך שימוש במגוון גובר של אפיקי אינטגרציה. מציאות זו מציבה סדרי גודל חדשים בעולם האיומים, המתבטאים בחולשות ואיומי אבטחה ייחודיים ליישומוני SaaS. קנוניק נותנת מענה לאתגרים הללו על ידי סיוע לצוותי אבטחה עם ניטור רציף, וכך מאפשרת לזהות ואף לסכל את האיומים הנובעים מחיבור של כל אינטגרציה ותוסף".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רחל אלפי

    מידע מחזק אמון בפעילות להגנת חברות- באופן מוחלט

אירועים קרובים