פרסום ראשון

סלקום תתקין תשתיות תקשורת ברמת גן – בהיקף של 25 מיליון ש'

החברה זכתה במכרז שערכה עיריית רמת גן בתחום מערכות המידע, שמטרתו לספק פתרונות בקרה, שליטה ותשתיות מתקדמים ● היא תחליף את מוטורולה - הזכיינית הנוכחית - בחמש השנים הקרובות

זכתה במכרז תשתיות הקשורת של עיריית ר"ג. סלקום. עיבוד ממוחשב.

סלקום היא החברה שזכתה במכרז שערכה עיריית רמת גן בתחום מערכות המידע, שמטרתו לספק פתרונות מתקדמים בתחום הבקרה, השליטה והתשתיות. החברה תחליף את חברת מוטורולה, הזכיינית הנוכחית. המכרז הוא חלק מפרויקטי עיר חכמה שאגף מערכות המידע בעיר מוביל, ביחד עם האגפים האחרים. בחמש השנים הבאות, סלקום תוביל את פעילות ההתקנה, הקמה והתחזוקה במסגרת תחום תשתיות התקשורת וה-IoT שלה.

העירייה לא פרסמה את היקף המכרז, אולם הוא מוערך ב-25 מיליון שקלים לחמש שנים.

סלקום זכתה בשנה שעברה במכרז אחר של עיריית רמת גן לטלפונים של עובדי העירייה.

"שיתוף הפעולה הייחודי עם סלקום יאפשר לנו לתת מענה לצרכים הייחודיים של מערכת הטכנולוגיה שבשירות העירייה, ולספק מענה איכותי וטוב לכלל צרכי התושבים", אמר ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן.

מענה להיבטים הטכנולוגיים הקיימים ביצירת עיר חכמה

לדברי קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת-גן: "המכרז מהווה נדבך נוסף בפעילות אינטנסיבית של השנתיים האחרונות, בשדרוג התשתית הטכנולוגית והדיגיטלית בכל העיר, בדגש על מערכות מצלמות מבוססות אנליטיקה, מערכי חיישנים מתקדמים בפריסה נרחבת, מערכות ניהול שליטה ובקרה בזמן אמת, ויישומים ייעודיים וייחודיים לעירייה".

לדבריו, "מימוש המכרז יאפשר הלכה למעשה קידמה טכנולוגית, התייעלות ארגונית וטיוב השירות לתושבים ולעסקים הפועלים במרחב העיר, לצד הגברת יכולות הביטחון והאכיפה בשגרה ובמצבי חירום".

בדברי הנימוק להחלטה לבחור בסלקום נאמר בין היתר כי "סלקום הגדילה את פעילותה בשוק הישראלי במהלך השנים האחרונות, ותחומי הפעילות שלה כוללים את שלל ההיבטים הטכנולוגיים הקיימים ביצירת עיר חכמה".

נדב אמסלם, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בסלקום, בירך על זכייתה של החברה במכרז ואמר כי "הניסיון, המקצועיות וההבנה של החברה, לצד שירותי התשתיות והבנת הצורך התפעולי בשירותי עיר חכמה לתושבים ולעסקים – מאפשרים לנו להעניק את השירות הטוב ביותר בשוק הערים החכמות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים