היטאצ'י ונטרה קיימה יום התנדבות בחוות הקטיף של לקט ישראל

עובדי הסניף המקומי של תאגיד היטאצ'י קטפו ואספו תוצרת חקלאית, המיועדת במלואה עבור משפחות נתמכות

צוות היטאצ'י ונטרה ישראל בחוות הקטיף של לקט ישראל.

הסניף הישראלי של היטאצ'י ונטרה – חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, המתמחה בפתרונות תשתית, ניהול נתונים וניתוח דיגיטליים – קיים פעילות התנדבות לעובדים בחוות הקטיף של לקט ישראל. במהלך הפעילות, העובדים קטפו ואספו בשדות של לקט ישראל שבראשון לציון תוצרת חקלאית המיועדת במלואה עבור משפחות נתמכות.

מימין: מאיר כהן – סמנכ"ל כספים בהיטאצ'י ונטרה ישראל; וחיים כהן – מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל.

מימין: מאיר כהן – סמנכ"ל כספים בהיטאצ'י ונטרה ישראל; וחיים כהן – מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: יח"צ

כחלק מהאג'נדה של החברה, היטאצ'י ונטרה פועלת בעסקיה לפי עקרונות החדשנות החברתית (Social Innovation Business), מה שמאפשר לה לסייע לפתור את הבעיות העומדות בפני החברה שלנו כיום כדי לעזור ליצור עתיד טוב יותר לכולם. החברה עוסקת בשיפור הערכים החברתיים, הסביבתיים והכלכליים בסיוע טכנולוגיית IT וטכנולוגיה תפעולית (OT) מתקדמות במוצרים ובמערכות של היטאצ'י, אשר מסייעות לחברה להגיע ליעדים אלו.

עמית און, אנליסטית מכירות בהיטאצ'י ונטרה ישראל.

עמית און, אנליסטית מכירות בהיטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: יח"צ

עמית און, אנליסטית מכירות בהיטאצ'י ונטרה ישראל, אמרה כי, "נתינה ותרומה לחברה הן חלק משמעותי מה-DNA של היטאצ'י ונטרה העולמית, והסניף הישראלי הוא לא יוצא דופן במובן זה. כאחראית על תחום האחריות התאגידית בחברה, חיפשתי פעילות אשר תשתלב עם האג'נדה העולמית של היטאצ'י, של פעילות למען האנושות, ונתינה לקהילה שכולנו חלק ממנה. עובדי הסניף הישראלי של החברה הוכיחו פעם נוספת את המחויבות שלהם לחברה ולערכיה לא רק בפן המקצועי, אלא גם בפן החברתי. נתינה לחברה ולקהילה שאנו נמצאים בתוכה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו נמשיך להתנדב ולפעול בנושא גם בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים