Google Pay הושקה בישראל

מהיום (ג') יוכלו מיליוני ישראלים בעלי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד לשלם על רכישותיהם באמצעות הנייד בשיטת תשלומים ללא מגע שלפי גוגל היא לא רק נוחה אלא גם מאוד מאובטחת

הושק בישראל. Google Pay.

"השקת Google Pay היא בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים כאשר החל מהיום, רובם המוחלט יוכל ליהנות מרכישות בטוחות ומהירות בארץ ובעולם", כך אמר ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל

שירות Google Pay מושק היום (ג') בישראל, ויאפשר למיליוני ישראלים בעלי מכשירי אנדרואיד לשלם על רכישות בתוך מספר שניות, וליהנות מהגנה מתקדמת על פרטי כרטיסי האשראי שלהם.

תשלום באמצעות Google Pay אפשרי בכל מקום המקבל תשלומים ללא מגע. כדי להשתמש ב-Google Pay צריך פשוט להוריד את האפליקציה מחנות ה-Google Play ולהוסיף כרטיס אשראי של כל אחד מהבנקים וחברות האשראי התומכים באפליקציה. על מנת לשלם בחנויות, יש לבטל את הנעילה של מסך הטלפון ולהניח אותו בסמוך למסוף, מבלי לפתוח את האפליקציה.

התשלום באמצעות Google Pay זמין כעת בישראל עבור כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי הבנקים התומכים: פועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי טפחות, הבינלאומי הראשון ויהב ושל כל חברות כרטיסי האשראי: ישראכרט, כאל ומקס.

ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל. צילום: גוגל

ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל, אמר כי "השקת Google Pay היא בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים כאשר החל מהיום, רובם המוחלט יוכל ליהנות מרכישות בטוחות ומהירות בארץ ובעולם. הביקוש הגבוה לשירותי Google Pay הביא לכך שכל המוסדות הפיננסיים הבולטים בארץ חברו אלינו, בכדי להטמיע את השירות עבור לקוחותיהם". 

אבטחה היא מרכיב מרכזי בעיצוב של Google Pay. המספר האמיתי של כרטיסי האשראי או החיוב לעולם לא נשמרים במכשיר הנייד או מועברים לאף בית עסק. בעסקאות שמתבצעות באמצעות Google Pay נעשה שימוש במספר כרטיס וירטואלי הנקרא אסימון, שהוא ספציפי למכשיר. האסימון משויך לקוד אבטחה דינמי שמשתנה עם כל עסקה.

כמו כן, אם מכשיר הסמארטפון אבד או נגנב, משתמשים יכולים פשוט להשתמש בפונקציית "מצא את המכשיר שלי", כדי לנעול מיידית את המכשיר שלהם מכל מקום, לאבטח אותו בסיסמה חדשה, או אפילו למחוק אותו מהמידע האישי שלהם. אין צורך לבטל את הכרטיס עצמו, מכיוון שהנתונים שלו אינם מאוחסנים במכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים