רכישה כחול לבן: אקווה סקיוריטי קונה את חברת הסייבר ארגון

עסקת הרכישה מוערכת בכמה עשרות מיליוני דולרים, ותאפשר לאקווה סקיוריטי לספק פתרון אבטחה לכל שלבי הפיתוח וההרצה של יישומי ענן

המייסדים השותפים של אקווה סקיוריטי: מימין - דרור דוידוף, המנכ"ל, ואמיר ג'רבי, מנהל הטכנולוגיות הראשי.

חברת היוניקורן אקווה סקיוריטי הישראלית, המספקת פתרונות לאבטחת יישומים בענן (Cloud Native), הודיעה אתמול על רכישת ארגון (Argon) הישראלית, שפיתחה פתרונות לאבטחת שרשרת האספקה של פיתוח התוכנה. סכום הרכישה לא נמסר, אך מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים. 30 עובדי ארגון יצטרפו לאקווה סקיוריטי.

הרכישה תאפשר לחברה המאוחדת לספק פתרון אבטחה לכל שלבי הפיתוח וההרצה של יישומי ענן. פלטפורמת ההגנה על יישומי ה-Cloud Native של אקווה (CNAPP) היא כיום הפתרון היחיד שיכול להגן על מחזור החיים המלא של פיתוח התוכנה (SDLC) – החל מכתיבת הקוד, דרך בניית המערכת ועד הרצת היישום בפועל.

ארגון, שהוקמה לפני כשנה על ידי אילון אלחדד ועילם מילנר, מספקת פתרון agentless, המאפשר חיבור לפלטפורמות ה-DevOps הקיימות שבהן משתמשות חברות תוכנה כדי לבנות ולשחרר גירסאות תוכנה לעולם. המוצר של החברה ממפה באופן מיידי את כל תהליך שרשרת האספקה של התוכנה ובאמצעות מנוע ייעודי, המתבסס על מסגרת אבטחה שנכתבה על ידי ארגון עצמה, ויוצר תעדוף חכם של הנקודות הפגיעות בתהליך ומגן עליהן בצורה אוטומטית. בנוסף, החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לזהות ולמנוע שינויים זדוניים של קוד בזמן שהוא נמצא בתהליך השחרור (בדומה למה שהתרחש באירוע הפריצה של סולארווינדס), המסתמך בין היתר על עקרונות הנמצאים בחזית הטכנולוגיה.

מימין: אילון אלחדד, מנכ"ל ומייסד שותף, ועילם מילנר, מייסד שותף ומנהל טכנולוגיות ראשי - ארגון.

מימין: אילון אלחדד, מנכ"ל ומייסד שותף, ועילם מילנר, מייסד שותף ומנהל טכנולוגיות ראשי – ארגון. צילום: אייל רגב

"עם הוספת הפתרון של ארגון לפלטפורמה של אקווה, אנו ממשיכים לממש את החזון שלנו להגנה על מחזור החיים המלא של יישומים שנבנו להרצה בסביבות ענן", אומר דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד שותף באקווה סקיוריטי. "יש הרבה רעש בשוק ההולך וגדל של אבטחת יישומי ה-Cloud Native, אבל כמעט ואין חברות המציעות יכולות הגנה אמיתיות ליישומים האלה, שמונעות התקפות".

"ספקיות שירותי הענן המובילות משחררות תוכנות בתדירות של כל 15 שניות. פתרון ידני לא יכול לעמוד בקצב הזה, והאיום של מתקפות על שרשראות האספקה מעולם לא היה גדול יותר. התעשייה דורשת גישה חדשה", אומר אלחדד, מנכ"ל ומייסד שותף בארגון. "אנו מאמינים בחזון של אקווה ואנו מאוד שמחים לאחד כוחות ולהפוך לספקית היחידה שמאפשרת לארגונים לא רק להריץ, אלא גם לבנות תוכנה בצורה מאובטחת". ‎

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים