40 שנה: בכירים מברכים את אנשים ומחשבים

שורה של בכירים בעולמות ההיי-טק וה-IT, בהווה ובעבר, מברכים את אנשים ומחשבים, שחוגגת יום הולדת 40, ואת מייסדי ומנהלי החברה - דליה פלד ופלי הנמר ● חלק א'

אנשים ומחשבים

יפתח בן צבי, לשעבר מבכירי ה-IT בתעשייה האווירית: "דליה ופלי יקרים, כל הכבוד לכם על הרעיון, על היוזמה, על הביצוע ועל ההתמדה. אני זוכר את ההתחלה שלכם ומאחל לכם עוד שנים רבות של עשייה".

יפתח בן צבי (משמאל, יחד עם מוטי ברנוב, גם הוא לשעבר מבכירי ה-IT בתעשייה האווירית).

יפתח בן צבי (משמאל, יחד עם מוטי ברנוב, גם הוא לשעבר מבכירי ה-IT בתעשייה האווירית). צילום: פלי הנמר צילום: פלי הנמר

מיקי ברקאי, יועץ בכיר לתחום התקשורת: "לדליה ולפלי – ברכות. כמי שמלווה אתכם כמעט מההתחלה, אני מעריך את היוזמה והחדשנות שלכם ושל הצוות הנאמן המלווה אתכם. בעבר גם ריכזתי את מפגשי הרגולציה של אנשים ומחשבים, שבשעתם פתחו צוהר לתהליכי קבלת ההחלטות והפיקוח הממשלתי בתחומי התקשוב. המשיכו והצליחו!"

עו"ד שמוליק חכים.

עו"ד שמוליק חכים. צילום: פלי הנמר צילום: פלי הנמר

עו"ד שמוליק חכים, מוותיקי ענף ה-IT: "דליה ופלי, החשיפה שלי לאנשים ומחשבים הייתה עוד בתקופה שפרסמתם את הגיליונות המודפסים. את הגיליונות הללו קראתי בעיון רב ובאמצעותם גם עודכנתי בכל הקשור לתעשיית ה-IT. ההיכרות שלי אתך, פלי, הייתה בפגישה אקראית שבה הצעת לי להצטרף לכנסים שצוות אנשים ומחשבים עורך. עוד אמרת לי שבכנסים אלה נוצרות היכרויות וחברויות, בצד הקשרים העסקיים שבין חברי הקהילה.

ואמנם, מאז היכרות זו הקפדתי להשתתף בכנסים רבים, שהעשירו את הידע המקצועי שלי וסייעו לי רבות בפעילותי. בנוסף, כפי שאמרת, הכרתי חברי אמת.

לרגל שנת ה-40 של אנשים ומחשבים אני מבקש להודות לכם – פלי, דליה וצוות אנשים ומחשבים – על ההשקעה האדירה והמרשימה בפיתוח קהילת ה-IT, הקפדה על איכות הכנסים ורמתם הגבוהה וכמובן, פיתוח וקידום הקשרים המקצועיים והחברתיים בין החברים בקהילה. כל זאת תוך הקפדה ושמירה על הקשר האישי. יישר כוח ואיחוליי לשנים רבות של פעילות מבורכת זו".

אבנר מיימון, מנהל הרשת הראשון של אנשים ומחשבים (משמאל).

אבנר מיימון, מנהל הרשת הראשון של אנשים ומחשבים (משמאל). צילום: פלי הנמר צילום: פלי הנמר

אבנר מיימון, מנהל הרשת הראשון של אנשים ומחשבים: "קסם של מקום – זה מה שיוצא מקוסמת ומנמר חולם. אנשים ומחשבים היה מקום העבודה הראשון שלי מחוץ למערכת החינוך. כמה דברים קרו בכל רגע נתון: עיר התוכנה, פקס-עיתון, אולימפיאדת משחקי מחשב בחנוכה, כנסים ואירועים, ועוד רעיונות שקידמו את המודעות ואת עולם המחשבים וההיי-טק בישראל. בהצלחה לכם, לעוד 40 שנים של הובלה. מזל טוב, באהבה ובהערכה".

היזם הוותיק ד"ר יוסי ורדי.

היזם הוותיק ד"ר יוסי ורדי. צילום: פלי הנמר צילום: פלי הנמר

היזם הוותיק ד"ר יוסי ורדי: "ברכות חמות והערכה רבה ל-40 שנים של פעילות חלוצית, מבריקה, עקבית ומעוררת השראה, שתרמה, תורמת ותמשיך לתרום לגיבוש קהילת אנשי ההיי-טק. כה לחי! בהצלחה רבה, מידידך ומוקירך, יוסי ורדי".

עו"ד ד"ר אורי אנגלהרד.

עו"ד ד"ר אורי אנגלהרד. צילום: פלי הנמר צילום: פלי הנמר

עו"ד אורי אנגלהרד: "לפלי, דליה, יהודה וכל הצוות הנפלא של אנשים ומחשבים, יישר כוח על תרומתכם הגדולה לקידום ההיי-טק בישראל. יהי רצון שתמשיכו להתחדש ולסייע בהזנקת ההיי-טק לשיאים גבוהים יותר".

ארז בנק, סמנכ"ל במשרד התקשורת ויחסי הציבור וולף תקשורת.

ארז בנק, סמנכ"ל במשרד התקשורת ויחסי הציבור וולף תקשורת. צילום פרטי צילום: פרטי

ארז בנק, סמנכ"ל במשרד התקשורת ויחסי הציבור וולף תקשורת: "לפלי הנמר ודליה פלד היקרים, ברכות לרגל חגיגות 40 שנה להקמת אנשים ומחשבים. אין ספק שאתם וכל הצוות הנהדר של אנשים ומחשבים מהווים חלק מאבני היסוד של תעשיית ההיי-טק הישראלית. הייתם הראשונים לכסות את סצנת ההיי-טק בישראל אי שם בתחילת שנות ה-80'. בעצם, ניתן להגיד שהקמתם סטארט-אפ – עיתון מודפס וייעודי בתחום.

המפגש הראשון שלי עם העיתון היה ב-1984, כתלמיד בבית ספר יסודי, כשאחי הגדול קיבל את המחשב הראשון שלו – דרגון 32. אחי, שהתעניין במחשבים, קיבל וקרא את אנשים ומחשבים עוד כשיצא בשחור לבן ובגודל של עמוד עיתון רגיל. מי היה מאמין ש-15 שנה לאחר מכן ניפגש בהקשרים של עבודה.

פלי ודליה, מגיע לכם אות כבוד והערכה על ההתמדה, המקצוענות והמקצועיות, על הנחישות, הגמישות המחשבתית והיכולת להשתנות עם הזמן, ברוח התקופה ובהתאם לצרכי המציאות התזזיתית, החדשה והמתחדשת.

הקמתם ב-10 אצבעותיכם עיתון ואתר, העסקתם מאות אנשים מקרוב מרחוק, הרמתם כנסים, כינסתם פורומים וביססתם קהילה – זאת כשלאורך השנים יצרתם שותפויות וחברויות רבות. לאורך כל השנים האלה הייתם ונשארתם קרון מוביל בקטר ההייטק הישראלי.

אני מאחל שתמשיכו לעוד 40 שנה של זוגיות מופלאה במיזם אנשים ומחשבים ובחיים האישיים".

יוסי הראל, מנהל המכירות והשיווק של בוזונט: "שאפו לפלי, לדליה ולכל הצוות, על השימור, הפיתוח וההצלחה להקים מגדלור בשמי ההיי-טק הישראלי. המשיכו בדרככם זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים