קומסק תשווק בישראל את מוצרי מינרווה לאבס להגנה מפני כופרות

הפתרון של מינרווה לאבס הישראלית פועל בגישה חדשנית למניעת מתקפות חמקניות, והוא היחיד שפועל בגישה של מניעת מתקפות ללא צורך בזיהוי מקדים, ולפני שנזק כלשהו נגרם לארגון

מימין: רון אלחדיף, מנהל מכירות מינרבה בקומסק הפצה; צבי בן-נון, מנהל מכירות אזורי במינרבה לאבס; ניר בר-אלי, מנכ"ל קומסק הפצה; אייל גורביץ', מנהל מכירות ראשי במינרבה לאבס

קומסק הפצה (Comsec Distribution) מרחיבה את ייצוג היצרנים, ותשווק בישראל את מוצרי מינרווה לאבס (Minerva Labs) להגנה מפני התקפות כופרה (Ransomware), לאחר ששתי החברות חתמו לאחרונה על הסכם הפצה לשיווק ומכירת פתרונות ההגנה של מינרווה לאבס בישראל.

מינרווה לאבס היא חברה ישראלית עם פעילות גלובאלית ענפה. מוצר האבטחה שלה פועל בגישה חדשנית למניעת מתקפות חמקניות (מתקפות אשר נבנו כדי לחמוק ולעקוף פתרונות הגנה הקיימים היום בשוק), מוגן בתשעה פטנטים וזכה בפרסים רבים. לחברה אלפי לקוחות בישראל ובעולם. בשונה מיצרנים אחרים בשוק, היא היחידה שפועלת בגישה של מניעת מתקפות ללא צורך בזיהוי מקדים, ולפני שנזק כלשהו נגרם לארגון, ועל כן יעילה בעשרות אחוזים בהגנה מפני מתקפות הכופרה החמקניות ביותר.

לדברי צבי בן נון, מנהל מכירות אזורי במינרווה לאבס, "בתקופה מורכבת זו, שבה ארגונים מכל סוג וגודל מוצאים עצמם קורבנות למתקפות כופרה חדשות לבקרים, נדרש מפיץ מוביל ומקצועי שיוכל לסייע לנו לעמוד בדרישות הגוברות בישראל לפתרון אמיתי בתחום. השותפות עם קומסק תסייע לנו להגיע לכל ארגון שחפץ בהגנה מפני המתקפות המתוחכמות בכלל והתקפות כופרה בפרט, ותאפשר לכל ארגון לקבל מוצר הגנה יעיל שלא גורם לרעש מיותר, לצד הגנה על מחשבים לא מנוהלים (ביתיים) המתחברים לארגון מרחוק. משנת 2020, על רקע המעבר לעבודה מהבית בשל מגיפת הקורונה, נושא התחברות מרחוק אחראי לעלייה של כ-25% בעלות הנזק הממוצעת העולמית ממתקפות סייבר, וניצול חולשה זו על ידי גורמים עוינים הולך וגובר.

"אנו נמצאים בתקופה קריטית, שבה מתקפות הסייבר גוברות בקצב עצום ופוגעות בכל הסקטורים", הוסיף בן נון. "נדרש פתרון שיפתור את הבעיה מהשורש, עוד בטרם המתקפה מתחילה את שלביה הראשונים, וזאת על מנת למנוע כל פגיעה בארגון – בין אם במידע הארגוני הרגיש ובין אם בשל השבתה, המתורגמת לנזק כבד להכנסות החברה ולפגיעה במוניטין שלה. אנו רוצים לאפשר לכל חברה בישראל, ללא תלות בגודל החברה, בגודל צוות האבטחה שלה או ברמת המקצועיות שלו, למנוע התקפות מסוג זה. אנחנו מאמינים שביחד עם קומסק, כל ארגון יוכל למצוא את עצמו ללא סכנת השבתה בשל מתקפות אלו ומתקפות מתוחכמות וחמקניות אחרות".

"קומסק ערה לעלייה הדרמטית הן בכמות התקפות הכופרה והן ברמת התחכום שלהן", אמר ניר בר-אלי, מנכ"ל קומסק הפצה. "עובדה זו היוותה את הבסיס ליצירת הסכם זה. שיתוף הפעולה עם מינרווה לאבס מרחיב ומשלים את מגוון היצרנים והפתרונות המיוצגים בקומסק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים