חוזרים ללאס וגאס: תערוכת CES תתקיים השנה באופן היברידי

התערוכה והכנס ייערכו הן פיזית - עם שטח תצוגה גדול מאי פעם, לדברי המארגנים - והן אונליין ● התאריכים: 5-8 בינואר

תערוכת CES בלאס וגאס.

לאס וגאס, CES חוזרת אלייך: CTA, הגוף שעומד מאחורי תערוכת האלקטרוניקה הגדולה ביותר בעולם, הודיע בסוף השבוע שהתערוכה תיערך השנה באופן היברידי – בעיר האורות, ההימורים והתערוכות האמריקנית ובאונליין. לצד שטחי התצוגה רחבי הידיים וההכרזות בכנס הפיזי, יהיו הכרזות רבות שיועברו ברשת, כשבחברה מחפשים דרך להגדיל את האינטראקטיביות שלהן.

לפי CTA, תערוכת 2021 – שהייתה רק וירטואלית, בגלל הקורונה – משכה אליה 100 אלף צופים גם מאחר שתכנים רבים היו זמינים ברשת עד חודש אחריה. מכיוון שכך, מצפים בוועדה המארגנת לגידול משמעותי במספר הצופים אונליין בתערוכה הנוכחית, וזאת לצד מספר גדול מאוד של מבקרים בתערוכה הפיזית – גם אם לא בכמויות בשנים שלפני הקורונה.

"אנשים אמרו לנו שהם חסרו את האינטראקציות המדהימות, שפשוט לא ניתן לשכפל באינטרנט. המשתתפים מגיעים לכנס עם מטרה אחת בראש: להיתקל במישהו ולצאת עם רעיון חדש, לקוח או שותף עסקי", אמרה קארן צ'ופקה, ראשת הוועדה המארגנת של התערוכה.

באופן מפתיע, או לא, התערוכה הפיזית תהיה הפעם, מבחינת השטח שלה, הגדולה ביותר מעולם. זו תהיה הפעם הראשונה שבה היא תתפרס גם אל האולם המערבי של מרכז הכנסים הראשי בלאס וגאס. הסיבה היא ריבוי מציגים ממגזר הרכב, עם מיקוד, איך לא, ברכבים חשמליים ואוטונומיים. רק בתחום הזה יש כבר רשימה של 180 מציגים, שיתפסו את השטח הנוסף.

ב-CTA מספרים שנרשמו מעל 1,600 חברות שיגיעו להציג את מרכולתן בלאס וגאס, כשחלק גדול מהן אלה חברות סטארט-אפ.

תערוכת וכנס SEC יתקיימו בתאריכים 5-8 בינואר וכדי להשתתף בהם יש צורך בהוכחת חיסון מפני נגיף הקורונה. את המידע המלא על כך אפשר למצוא כאן.

CES

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים