מיקרוסופט תפתח חמישה מרכזי פיתוח נוספים בישראל ותגייס 2,500 עובדים

החברה הודיעה על כוונתה יותר מלהכפיל את מספר עובדיה לכ-4,500 בתוך ארבע שנים ולפתוח חמישה מרכזי פיתוח חדשים בבאר שבע, ירושלים, תל אביב והרצליה ● המטרה: להתרחב גיאוגרפית ולמשוך לשורות החברה עובדים מהפריפריה ומאוכלוסיות עם ייצוג חסר בתעשיית ההיי-טק, דוגמת חרדים וערבים

יצאה נגד התיקון לחוק האפליה. מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. צילום: יוסי זליגר

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח הודיעה היום על כוונתה להכפיל את מספר עובדיה בארבע השנים הקרובות – מכ-2,000 לכ-4,500. בימים אלו פועלת החברה לגייס באופן מיידי מאות עובדות ועובדים חדשים למגוון משרות חדשות, החל מתפקידי ניהול בתחומי הפיתוח ועד למשרות סטודנט. בשנה וחצי האחרונות גדל ב-30% מספר עובדי החברה, הפועלים כיום בהרצליה, בחיפה, בתל אביב ובנצרת.

לאור הזינוק הצפוי במספר העובדים, מיקרוסופט תפתח בשנים הקרובות חמישה מרכזי פיתוח חדשים בישראל: החברה תקים קמפוס חדש בתל אביב, שיתפרס על פני 25 אלף מ"ר ויאכלס יותר מ-1,000 עובדים ומרכז חדש בהרצליה בגודל של 17 אלף מ"ר ויאכלס 1,000 עובדים גם כן, ושצפוי להיבנות בסמוך לקמפוס המתקדם שפתחה החברה בעיר לפני כשנה. בנוסף, שני מרכזי פיתוח חדשים ייפתחו בשנה הבאה בירושלים ובבאר שבע, במטרה להתרחב גיאוגרפית ולמשוך לשורות החברה עובדים מהפריפריה ומאוכלוסיות עם ייצוג חסר בתעשיית ההיי-טק, דוגמת הציבור החרדי והציבור הערבי-ישראלי. מיקומו של האתר החמישי טרם נקבע ויוחלט עליו בעתיד הקרוב, תוך התחשבות ברצון החברה להנגיש את העבודה בה לאוכלוסיות מגוונות ולאפשר לעובדים המעדיפים לעבוד מהמשרד לצמצם את זמן הנסיעה אליו מביתם.

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, ציינה, כי "הקמת מרכזי הפיתוח החדשים של מיקרוסופט בישראל והתוכניות לגייס אלפי עובדים מעידים על החשיבות העצומה שמיקרוסופט מייחסת לפעילות הפיתוח שלה בישראל ולאמון הנדיר שלה בטאלנט הישראלי. מרכזי הפיתוח החדשים יסייעו לנו להמשיך לצמוח, לגייס לשורותינו את האנשים המוכשרים ביותר ולבנות את טכנולוגיות המחר. אנו רוצים שמיקרוסופט תהיה בית אפשרי לכל מועמד ומועמדת מתאימים בכל רחבי הארץ, ולכן אני שמחה במיוחד על שאנו מגיעים לראשונה לירושלים ולבאר שבע. במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח קיימות כ-30 קבוצות מוצר שונות, המובילות חלק ניכר ממוצרי הליבה של מיקרוסופט העולמית, ושותפות לפיתוח ולייצור טכנולוגיות מתקדמות במגוון תחומים, כגון אבטחת מידע, ענן, ביג דטה, בריאות דיגיטלית, נהיגה אוטונומית, בינה עסקית ומכשירי Surface".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים