עוד יום, עוד סגירה: מק'אפי סוגרת את מרכז המו"פ שלה בישראל

במרכז מועסקים עשרות עובדים, בראשותה של כוכבית אלמגור - מהם כ-50 אנשי מחקר ופיתוח - ומרביתם יאבדו את מקום עבודתם עקב הסגירה ● לפי הודעת החברה למפוטרים, המרכז ייסגר בתוך פחות משבועיים

כוכבית אלמגור, מנהלת מרכז הפיתוח של מק'אפי בישראל. צילום: אילון יחיאל

יממה לאחר שנודע כי Arrow ECS ישראל סוגרת את משרדיה בארץ, היום (ג') פורסם שגם מק'אפי (McAfee) סוגרת את מרכז הפיתוח שלה בישראל, כך הודיעה ענקית האבטחה לעובדיה.

רובם של עשרות העובדים של מרכז המו"פ, בראשותה של כוכבית אלמגור – יפוטרו. לפי הודעת החברה לעשרות המפוטרים, המרכז ייסגר בתוך פחות משבועיים.

הסניף הישראלי של מק'אפי נמצא ברמת החייל ומונה כ-60 עובדים, מהם כ-50 אנשי מחקר ופיתוח והשאר מכירות. את הפעילות המסחרית בישראל מנהל יניב נזרי.

מק'אפי

מק'אפי

מק'אפי רכשה בישראל עד היום שלושה סטארט-אפים: אוניגמה ב-2006, סנטריגו ב-2011 ואינסייטיקס ב-2012. לסניף המו"פ הישראלי היה חלק חשוב במעבר של מק'אפי מחברה שנתפשה כ"חברה של אנטי-וירוס" לחברה חדשנית, שמאבטחת את המעבר לענן.

האתר המקומי מתמקד בפיתוח הגנת נתונים עם מיקוד בקצה. מרכז המו"פ המקומי מהווה חלק מצוות מו"פ הכלל עולמי, העוסק בפיתוח של כמה ממוצרי האבטחה של החברה, ביניהם MVISION Insights ו-Unified Cloud Edge.

אלמגור מונתה לתפקידה לפני כשנה, אחרי יותר מחמש שנים בפאלו אלטו (Palo Alto Networks), שם שימשה כדירקטורית איכות, ולאחר מכן כמנהלת פיתוח בכירה. לפני כן עבדה עשר שנים בקומברס (Comverse) בתפקידי ניהול של צוותי פיתוח, וקודם לכן באוויה (Avaya) ובסטארט-אפ פלאש-נטוורקס (Flash Networks) כמהנדסת תוכנה. 

אלמגור אמרה בראיון לאנשים ומחשבים באחרונה: "הגעתי למק'אפי בנקודת זמן משמעותית מאוד, שבה החברה העולמית מבצעת שינוי אסטרטגי ונכנסת חזק לשוק האבטחה בענן, שבו היא מתחרה בכל החזיתות עם חברות הגנת הסייבר הענקיות". 

לא התקבלה תגובת מק'אפי ישראל לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים