תפקיד חדש במיקרוסופט ישראל: איציק צלף – מנהל האבטחה הלאומית

החברה פתחה את התפקיד לקראת הקמת הדטה סנטר המקומי, שצפויה בהמשך השנה ● צלף, שמילא בשנים האחרונות כמה תפקידים בתחום הסייבר במיקרוסופט, יהיה אחראי על תחום אבטחת המידע, כחלק מפעילות חטיבת המגזר הציבורי של החברה

איציק צלף, מנהל האבטחה של מיקרוסופט בישראל. צילום: יח"צ

מיקרוסופט ישראל פתחה תפקיד חדש, כחלק מהמהלכים שלה להקמת דטה סנטר מקומי בארץ: מנהל אבטחת המידע הלאומית – ה-NSO. החברה מינתה לתפקיד את איציק צלף, ששימש בתפקידו הקודם כמומחה פתרונות סייבר בגוף שירותי האבטחה העולמי של מיקרוסופט.

בתפקידו החדש יהיה צלף אחראי על תחום אבטחת המידע, כחלק מפעילות חטיבת המגזר הציבורי של מיקרוסופט ישראל. יחד עם ניהול הפעילות, הוא יפעל לחיזוק הקשר וליצירת שיתופי פעולה בתחומי אבטחת המידע והסייבר מול רשויות ממשלתיות, המגזרים הציבורי והביטחוני, ולקוחות רגולטורים.

מינויו של צלף מגיע בהמשך להודעה של מיקרוסופט ישראל מתחילת השנה שעברה כי תקים בשנה הנוכחית דטה סנטר מקומי, מבוסס ענן, ואף תשיק את אזור ישראל, שיצטרף ל-61 אזורים ב-21 מדינות שבהם היא מפעילה דטה סנטרים. משמעות הדבר היא השקעה של מאות מיליוני דולרים, נוסף להשקעות האחרות של החברה בארץ. היא מצטרפת בכך לחברות נוספות שהודיעו על הקמת מרכז נתונים בישראל, בהן אמזון ואורקל.

שבע שנים של פעילות בתחום הסייבר ב-EMEA

בתפקידו כמומחה פתרונות סייבר בגוף שירותי האבטחה העולמי של מיקרוסופט, צלף הוביל כמה מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית מונחי סייבר עבור לקוחות וארגונים גדולים בישראל, במדינות נוספות במזרח התיכון ובאירופה. צלף בן ה-47 עובד במיקרוסופט מזה כשבע שנים, שבמהלכן שימש בכמה תפקידים בתחום הסייבר בחטיבת הייעוץ באזור EMEA.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, אמרה כי "צלף תרם עד כה תרומה משמעותית לחברה. שירותי הענן הם מנוע חדשנות וצמיחה של המשק הישראלי כולו. אני בטוחה כי מינויו של צלף לתפקיד מנהל אבטחת המידע הלאומית יסייע לנו בהמשך פעילותנו בתחום בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים