אלוף (מיל׳) אודי שני, לשעבר מנכ"ל משרד הביטחון, מצטרף לדירקטוריון סייבינט

שני, שהיה גם ראש אגף התקשוב, יצטרף למועצת המנהלים של החברה, שמתמחה בהדרכה והכשרה בתחומי הסייבר ● זאת, בנוסף לפעילותו כמנהל פיתוח עסקי של כמה גופים בסינגפור, וכיועץ לחברות וארגונים במדינה

אודי שני, חבר דירקטוריון בסייבינט. צילום: יחידת ההסרטה מקשנ"ר, מתוך ויקיפדיה

אלוף (מיל') אודי שני, לשעבר ראש אגף התקשוב ומנכ"ל משרד הביטחון, הצטרף לדירקטוריון סייבינט – כך הודיעה החברה אתמול (א').

סייבינט היא חברה ישראלית שמתמחה בהדרכה והכשרה בתחומי הסייבר. היא מעבירה הכשרות שמכינות סטודנטים, ארגונים ואנשים פרטיים לעסוק באופן מקצועי בתחום הסייבר בארגונים. מערכת ההכשרות שהחברה פיתחה נמצאת בשימוש בארצות הברית, אירופה, סינגפור, הודו וישראל. המטרה היא לסייע לארגונים בסגירת הפער הפרקטי הקיים בכוח העבודה בעולם הסייבר, וכן לשפר את הרמה האישית והמקצועית של המשתתפים, באמצעות הכשרה מעשית מתקדמת בסביבת תרגול וירטואלית.

אופן הפעילות של סייבינט הוא חבירה לשותפים מקומיים ברחבי העולם והקמה יחד עימם של מרכזי סייבר אזוריים, שמספקים לחברות, ממשלות, גופי חינוך ואנשים פרטיים פתרונות הדרכה וסימולציה, ייעוץ, השמה, שירותים ואינטגרציה בתחום אבטחת הסייבר. החברה היא תוצר של שיתוף פעולה בין מומחי סייבר יוצאי יחידות טכנולוגיות בצה"ל לבין מומחים בתחום החינוך. על לקוחותיה נמנים קפיטל וואן, ג'יי. פי. מורגן, בנק אוף אמריקה, מיקרוסופט, סיטי גרופ ואוניברסיטת דיוק. יש לה משרדי מכירות בתל אביב, ניו-יורק וסינגפור, לצד שותפים שמייצגים אותה ביותר מ-15 מדינות.

עם שחרורו מצה"ל בתחילת 2007 השתלב שני בקבוצת כתר אירופה, שבבעלות סמי סגול. בפברואר 2008 הוא מונה למפקד הגיס הצפוני של צה"ל במילואים. באוקטובר באותה השנה הוא עבר למשרד הביטחון, שם היה לראש האגף לסיוע ביטחוני (סיב"ט). בינואר 2010 מינה שר הביטחון דאז, אהוד ברק, את שני למנכ"ל המשרד. בתקופתו נמשך פיתוחה של מערכת כיפת ברזל, נרכשו מטוסי אימון וקרב חדישים לחיל האוויר, הורחב מערך הצוללות של חיל הים, הוחל בפיתוח פרויקט נגמ"ש נמ"ר וקודם מיגונם של יישובי עוטף עזה. בנוסף, נבנתה הגדר הביטחונית בגבול ישראל–מצרים והוקם מתקן הכליאה למבקשי מקלט בסהרונים.

שני משמש כיום כמנהל פיתוח עסקי של כמה גופים בסינגפור, ביניהם קבוצת ההחזקות של איש העסקים המקומי פיטר לים. כמו כן, הוא יועץ לממשלות ולחברות בעולם. עם הצטרפותו לסייבינט הוא אמר כי "אני מאמין בחברה ובטוח שהיא תגיע רחוק. אני גם מעריך, בזהירות, שבתקופה הקרובה נשמע בשורה גדולה לגביה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים