על מה ידברו במפגש הראשון של פורום המשפיעים בסקטור הציבורי?

פורום המשפיעים יחנך השבוע (ד') עם מפגש ראשון שיעסוק בסוגיה מהותית ובוערת: מדינה ללא תקציב ● ייקחו בו חלק בכירים ממשרדי ממשלה משפטנים וכמובן נציגים מתחום הטכנולוגיה

פורום המשפיעים

המפגש הראשון של פורום המשפיעים בסקטור הציבורי ייערך ביום ד' הקרוב בירושלים. נושא המפגש מותאם לימים אלו והוא: התנהלות בשנה ללא תקציב. המפגש השבוע מהווה אירוע השקה, ואחריו במשך השנה ייערכו מפגשים דו-חודשיים, שיתמקדו בכל פעם במגזרים שונים, והכוונה היא שיועלו לדיון נושאים משותפים לכל המשתתפים.

האם יש סיכוי להעברתו? תקציב המדינה 2020. צילום אילוסטרציה: BigStock

האם יש סיכוי להעברתו? תקציב המדינה 2020. צילום אילוסטרציה: BigStock

ד"ר נחמן אורון, יועץ בכיר לממשלה, יפתח את המפגש ויסביר את חשיבות הקמת פורום המשפיעים. על הצורך בשיתוף פעולה בין הארגונים הציבוריים, שהמשותף להם מתן שירות טוב לאזרח.

חגי אברהמי, היועץ המשפטי של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, ידבר על עבודתו של היועץ המשפטי בתקופת בחירות, ובשנה ללא תקציב. בין הפטיש לסדן – כפיפות מקצועית ליועמ"ש וכפיפות מנהלית להנהלת המשרד. לדבריו "סוגייה זו מובילה אותנו לשאלה הרחבה יותר בדבר תפקידו של היועץ המשפטי – האם שומר סף, או יועץ ומסייע לגיבוש והוצאה אל הפועל של מדיניות השר והמשרד. מיהו לקוחו של היועץ המשפטי? האם השר, המנכ"ל, המשרד, או שמא הציבור הרחב?" אמר אברהמי.

סיגלית פוני, חשבת בכירה במשרד המשפטים, תדבר על כלים לניהול המשבר הנוכחי, ניהול ותכנון לטווח המיידי. היא תדון בשאלה "כיצד לנצל את המציאות לשיתופי פעולה וניצול אפקטיבי של התקציב?" כך לפי פוני.

ששון סופרי, מנמ"ר משרד המשפטים, יספר מניסיונו כיצד ניתן להשיג אפקטיביות מירבית בשנה ללא תקציב. דוברים נוספים במפגש: עו"ד עודד פלס, מנכ"ל המשרד לשירותי דת; ואבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, שישא את הרצאת הפתיחה המרכזית.

את המפגש יוביל ליאור אשכנזי, מנהל אגף בכיר, טכנולוגיות דיגיטליות, מידע וסייבר במשרד לשירותי דת. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים