עמי אראל פורש מתפקיד יו"ר סלקום

לאחר כ-15 שנים כיו"ר סלקום, הודיע אראל על רצונו לפרוש מתפקידו ולעבור לעולם האגרוטק ● אראל: "בתוך כל הקשיים של עולם התקשורת הישראלי, סלקום הולכת בנתיב הנכון"

עמי אראל פורש מתפקיד יו"ר סלקום. בהודעה מידית לבורסה הבוקר (א') הודיעה החברה כי אראל הביע את רצונו לפרוש מתפקידו כיו"ר הדירקטוריון החל מ-1 במרס.

במכתב שהפנה אראל לבעלי איי.די.בי, אדוארדו אלטשטיין, לערן סער, מנכ"ל איי.די.בי, לחברי הנהלת סלקום וליו"רית הוועד, מיה יניב, הוא מציין: "הגיע זמן פרידה", ומסביר כי מבחינתו עכשיו זה הזמן הנכון – לאחר שהשלים את רכישת IBC יחד עם תש"י, ולאחר שיצאה לפועל תכנית התייעלות מקיפה תוך סיום סכסוך עבודה וחתימה על הסכם חדש מול העובדים, כמו גם מינוי אבי גבאי למנכ"ל והחתימה על מזכר ההבנות על רכישת גולן טלקום. "בתוך כל הקשיים של עולם התקשורת הישראלי, סלקום הולכת בנתיב הנכון", כותב אראל.

במכתבו מודה אראל לכל הגורמים וכותב ב"נימה אישית": "אדוארדו, מודה לך מאוד על השנים שאנחנו עובדים יחד ומאחל לך מכל ליבי שתרווה נחת בישראל. אתה מאמין גדול במדינה והיה לי עונג לראות אותך זורח משמחה בכל פעם שאתה מגיע ארצה. שאלתי אותך בעבר עד מתי להישאר בסלקום? ענית: עד שיבוא המשיח. אני מסיים היום ומקווה שיגיע במהרה".

ועוד מוסיף אראל על כיוונו: "אז אני הולך לעסוק במספר חברות אגרוטק ולהשקיע את זמני בפיתוח והשקעה בחברות המפתחות את העולם הירוק החדש".

לצד תפקידים רבים שמילא בעבר בקבוצת אי.די.בי, כיהן אראל כיו"ר סלקום שנים ארוכות, מאז 2005, ולאורך התקופה השתנתה הבעלות של קבוצת אי.די.בי ובתוכה סלקום כמה פעמים: משפחת רקנאטי, אחר כך נוחי דנקנר, אחריו אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה, כש-2014 מכר בן משה את חלקו בחברה לאלשטיין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים