כנס VMware השנתי: "החברה עם עין פקוחה על השוק הישראלי"

כך הצהיר פט גלסינגר, המנכ"ל, בציטוט בלעדי לאנשים ומחשבים, והוסיף והבהיר כי "מדובר במקום שמוביל בכל מה שקשור לחדשנות והוא תמיד נמצא בחוד החנית הטכנולוגי, ולכן זה מקום שבו VMware רוצה להיות"

פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל. צילום: ג'ק מורטון

בבוקר של היום השני בכנס VMWorld בברצלונה, ניאות פט גלסינגר, מנכ"ל VMware, לתת ציטוט בלעדי לאנשים ומחשבים: "אנחנו עם עין פקוחה על השוק הישראלי כל הזמן – מדובר במקום שמוביל בכל מה שקשור לחדשנות והוא תמיד נמצא בחוד החנית הטכנולוגי, ולכן זה מקום שבו VMware רוצה להיות". כמו כן, גלסינגר ביקש למסור ד"ש מיוחד לפלי הנמר, מייסד ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים, והוסיף: "מקווה לראות אותו בכנס בשנה הבאה". 

כתב אנשים ומחשבים, עופר פרוסנר, עם מנכ"ל VMware, פט גלסינגר. צילום: עופר פרוסנר

כתב אנשים ומחשבים, עופר פרוסנר, עם מנכ"ל VMware, פט גלסינגר. צילום: עופר פרוסנר

בין שאר ההכרזות משתי המליאות – שווה להתעכב על כמה מעניינות, ובראשן שני שיתופי פעולה עם ענקיות הענן הציבורי מיקרוסופט ואמזון. בהקשר של AWS, הודיעה VMware ש-VMware Cloud תושק באזור AWS EU (שטוקהולם), ותביא את המספר הכולל של האזורים הגלובליים הזמינים באירופה ל-5 ובעולם ל-17, בפרק זמן של קצת פחות משנתיים.

VMware הודיעה גם על יכולות חדשות לשירות הדגל של החברה בתחום הענן ההיברידי, שיאפשר ללקוחות ולשותפים לקבל ערך גבוה יותר מהתשתיות והפעולות הרציפות הניתנות על ידי VMware Cloud בפלטפורמה של אמזון.

אצל מיקרוסופט הודיעה VMware על שורה של הכרזות מעניינות: פתרון משולב חדש, הכולל גם את VMware Workspace ONE וגם את Microsoft Endpoint Manager, המיועד להאיץ את הניהול העדכני של חלונות 10; הרחבה עולמית נוספת של שירות הענן ההיברידי של Azure VMware Solutions, עם יכולות חדשות ומתקדמות בתחום ההגירה לענן המדולברות (Delivered), באמצעות VMware HCX; הסמכה ותמיכה בעבור Microsoft SQL Server 2019 ב-VMware vSphere, שפועלת בדטה סנטרים של לקוחות; כוונה לשתף פעולה בכדי לספק את חווית הלקוחות הטובה ביותר עבור Azure Data Services בתשתית ענן של VMware; והרחבה של Azure לסביבות סניף וקצה, באמצעות VMware SD-WAN, על ידי VeloCloud.

על ההכרזות האלה, אמר סנג'יי פונן, ה-COO של מחלקת תפעול לקוחות ב-VMware: "הלקוחות מחפשים פתרונות שיעזרו להם לפשט את הפעילות בענן ושיתנו להם גמישות ויכולת בחירה רבות יותר באיך שהם בונים, מריצים ומדלברים את האפליקציות שלהם. אנחנו מאוד מתרגשים ושמחים לספק את הדרישה ההולכת וגוברת של הלקוחות לפתרונות שיאפשרו להם להתאים כל אפליקציה על עננים מרובים, בכל מכשיר".

קדימון ראשון של פרויקט מאסטרו "מתזמר" ענן

גם את תחום הטלקו לא הזניחו בכנס, וב-VMware הציגו קדימון ראשון של פרויקט מאסטרו, מתזמר (אורקסטרייטור) ענן המיועד לספקיות תקשורת (CSPs), שהמטרה המוצהרת שלו היא להפחית את זמן היציאה לשוק (Time to market) של פונקציות תקשורת חדישות ושירותים על גבי עננים שונים, מהליבה ועד לקצה, ומעננים פרטיים לעננים ציבוריים.

בר גרילס, הרפתקן בריטי, סופר ומנחה טלוויזיה. צילום: עופר פרוסנר

בר גרילס, הרפתקן בריטי, סופר ומנחה טלוויזיה. צילום: עופר פרוסנר

מאוד מעניינת הייתה ההרצאה של בר גרילס, ההרפתקן הידוע, שסיפר על הקריירה שלו, על כמה, למרות שהוא נראה נטול פחד, דווקא בהרצאות מול קהל הוא נהיה מאוד לחוץ והולך הרבה לשירותים.

גרילס, דובר מרתק, חלק חוויות מהטירונות שלו בכוחות המיוחדים, התחושות שלו באותה התקופה, כשנכשל במבחנים ל-SAS, כי לא היה מספיק מהיר ומספיק חזק. הוא סיפר על כך שיש לו הרבה יותר כישלונות בחיים מאשר הצלחות: "הכישלונות שלי, הם הדלק שלי, הם מה שמניע אותי, והם מה שגורמים לי להשתפר. הכישלון הוא שער שחייבים לעבור דרכו כדי להצליח". גרילס הסביר שהזמן הכי חשוב בחיים הוא כשיש מבחן קשה – כי רק במבחן אנחנו מגלים מי אנחנו. גרילס סיפר על התאונה, בה שבר את הגב בשלושה מקומות, מסע בסירה קטנה לכיוון אנטריטקה בסערה, הטיפוס שלו על הר האוורסט ואפילו נתן טיפ שימושי במיוחד: "תמיד להתקדם לכיוון האתגר, אלא אם מדובר בקרוקודיל במים מלוחים – אז עדיף ללכת לכיוון השני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים