סמסונג מאשרת כי תשיק רמקול מיני חכם

סמסונג קוראת למשתמשי גלאקסי להירשם לבדיקת בטא של רמקול מיני חכם, ופרסמה תמונות של המכשיר לצד כמה מתכונותיו

סמסונג אישרה כי תשיק בקרוב רמקול מיני חכם, Galaxy Home Mini, שיתחרה ב-Google Home Mini וב-Amazon Echo Dot. החברה אף הזמינה את משתמשי סמארטפוני הגלאקסי שלה במדינת האם, קוריאה הדרומית, להירשם לבדיקת הבטא של המכשיר החדש. החברה תשלח את הרמקול החדש ל-3,000 משתתפים נבחרים מאלה שנרשמו, שיספקו לה משוב על המכשיר לפני השקתו המסחרית.

החברה לא דיווחה האם יוכלו להשתתף בתוכנית הבטא גם משתמשי גלאקסי ממדינות אחרות, ולא שיתפה במלוא הפרטים על המכשיר, אך ציינה כי הרמקול יהיה תואם לפלטפורמת הבית החכם הקניינית שלה, המכונה SmartThings.

עוד חשפה החברה כי הרמקול יופעל באמצעות העוזרת הקולית ביקסבי של החברה, שתאפשר הפעלה  קולית של התקנים שונים, בדומה לרמקולים המתחרים וכי הוא יכלול את טכנולוגיית האודיו של AKG.

בתמונות שפרסמה סמסונג מוצג רמקול קטן בגימור בד, הכולל כמה לחצנים: להתאמת הווליום, להשתקה וכפתור רביעי נוסף, שלא ברור תפקידו. מה שמעניין הוא, שבתמונות לא נראה שום כבל המחבר את הרמקול למקור כוח, ואולי יש בכך רמז שהמכשיר יופעל באמצעות סוללה, ובכך יהיה שונה ממתחריו מבית גוגל ואמזון, שדורשים חיבור קבוע למקור כוח.

לפני יותר משנה הצטרפה סמסונג למירוץ הרמקולים החכמים והכריזה על ה-Galaxy Home, שיופעל באמצעות ביקסבי, אך עד כה הוא עדיין לא הושק, ולדברי החברה, "עדיין עובדים על פיתוחו כדי לשפר אותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים