רמדור הטמיעה מערכת לניהול פרויקטים בחברה הכלכלית למודיעין

היקף הפרוייקט לא נמסר לפרסום אך גורמים בשוק העריכו כי עלותו - ההטמעה והרישוי לשלוש שנים - עומדת על מאות אלפי שקלים

מודיעין. מקור: BigStock

רמדור הטמיעה מערכת פרי פיתוחה, לניהול פרויקטים הנדסיים, בחברה הכלכלית מודיעין (חכ"ל מודיעין). הפרויקט החל בפברואר 2018 והסתיים באחרונה. היקף הפרוייקט לא נמסר לפרסום אך גורמים בשוק העריכו כי עלותו – ההטמעה והרישוי לשלוש שנים – עומדת על מאות אלפי שקלים.

החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין מהווה זרוע ביצועית של עיריית מודיעין-מכבים-רעות לקידום ופיתוח העיר, החל מ-1996. ייעודה הוא בפיתוח שכונות חדשות בתחומי הבינוי והתשתית, בשילוב ויישום תהליכים וטכנולוגיה. המערכת שהוטמעה מטפלת בניהול כל היבטי הפרויקט ההנדסי לכל מחזור חייו. היא מסייעת בניהול פרויקטים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בשנה ומשמשת באופן חוצה ארגון מגוון משתמשים – יועצים, מתכננים, קבלנים, אנשי החכ"ל, מפקחים ומנהלי פרויקטים.

המערכת, הפועלת בענן ועל מכשירים ניידים, משמשת את כלל העובדים בארגון ומרכזת את כל נתוני הפרויקטים שמבצעת החברה הכלכלית מודיעין, עם שקיפות מלאה לכל בעלי התפקידים בארגון.

שוקי שוקרון, סמנכ"ל החכ"ל, אמר כי "נזקקנו למערכת חוצת ארגון, שתשמש את כלל העובדים ותרכז את כל נתוני הפרויקטים. נדרשנו למערכת נגישה לכל העובדים, שתהיה פתוחה עבור הצרכים השונים שלהם. היה לנו חשוב שכל נושא החשבונות יהיה שקוף לכל העוסקים בפרויקט בחכ"ל – למנהל הכספים, מחלקת ההנדסה, לי וגם לגזברות עיריית מודיעין, שהיא הגוף שמתקצב אותנו ומזמין את העבודה". לדבריו, "כיום, בעקבות הפרויקט, כלל המסמכים, תקציב, חוזי תכנון וביצוע, התחייבויות וחשבונות, יומני העבודה, ערבויות ובטיחות, תהליכים, לוחות זמנים הקשורים לפרויקט – שמורים במערכת בענן וכל גורם יכול לגשת, לקרוא ולעדכן על פי ההרשאות שלו".

לדברי עופר מני, סמנכ"ל הכספים, חכ"ל, "באמצעות הפתרון של טופ רמדור, אנחנו יכולים לפקח היטב על התקציב, לחסוך זמן ולהפחית עלויות בדרכים יעילות בכל פרויקט. המערכת נותנת לנו את היכולת לשפר את יעדי הפרויקטים והעלויות עבור לקוחותינו".

עליזה ארביב, מנהלת הפרויקטים ברמדור, ציינה כי "טרם הטמעת המערכת, אנשי חכ"ל מודיעין השתמשו בקובצי אקסל וגיליונות רבים לניהול הפרויקט. המערכת שלנו ייצרה בסיס נתונים אחיד, המאפשר שיתוף של מידע לכל היבטי הפרויקט, ובין כל הגורמים המעורבים בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים