מטריקס רוכשת את אינטגריטי במיליוני שקלים

מטריקס רכשה את השליטה באינטגריטי תוכנ ● היקף הרכישה לא נמסר, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה

מטריקס רכשה את השליטה באינטגריטי תוכנה. היקף הרכישה לא נמסר, אולם הוא עומד על מיליוני שקלים. כך נודע לאנשים ומחשבים.

אינטגריטי הוקמה בשנת 2011 על ידי ארז גולדשטיין ומאז היא פועלת בעולמות של שיווק והטמעת מוצרי תוכנה עם התמחות מיוחדת בתשתיות ובאבטחת מידע. לאינטגריטי יש כ-150 לקוחות והיא שותפה עסקית של יצרנים מובילים בארץ ובעולם, ביניהם יבמ, מק'אפי, סיטריקס, Crusoe Security,ObserveIt, IronScales, LakeSide ועוד.

היא מונה כעשרים מומחי טכנולוגיה וכלל עובדי החברה, כולל גולדשטיין, ימשיכו לעבוד במטריקס. בטרם הקים את אינטגריטי תוכנה, גולדשטיין שימש מנכ"ל חטיבת התוכנה של קבוצת One1. לפני כן שימש גם כמנכ"ל SoftCubes BI ומנהל מגזרי הביטחון והתעשייה באורקל ישראל.

מוטי גוטמן, מנכ''ל מטריקס. צילום: ניב קנטור

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. צילום: ניב קנטור

"הרכישה תגדיל את עסקי החברה"

מוטי גוטמן, מנכ״ל מטריקס, אישר את הדברים וציין כי "יש לנו היכרות ממושכת ורבת שנים עם גולדשטיין, שהביא את החברה להצלחות עסקיות ולהסכמים עם מותגי טכנולוגיה גלובליים מובילים. הרכישה תגדיל את עסקי החברה ותמנף את היכולות הקיימות של אינטגריטי. הרכישה של אינטגריטי תוכנה מרחיבה את ההיצע הטכנולוגי של מטריקס בתחומי התשתיות ואבטחת המידע".

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אסף גבעתי, סמנכ"ל התפעול של מטריקס ומנהל חברות בנות בקבוצה, כי "אינטגריטי משלימה את ההיצע שלנו. היא תפעל במרחב המשולש הנוצר במרחב הפעילות בין 2BSecure, הפועלת בתחום אינטגרציה של מוצרי אבטחת מידע כשמנגד יש את מטריקס אינטגרציה ותשתיות, הפועלת בעולמות של וירטואליזציה, הגירה לענן אחסון ופרויקטי IT. תחת מטריקס אינטגרציה ותשתיות פועלת CloudZone, יחידת הענן של מטריקס. אינטגריטי 'נכנסת באמצע' ומיישמת מוצרי תשתיות ואבטחה. לקוחותיה הם מנהלי תשתיות ומנהלי אבטחת מידע בארגונים".

אסף גבעתי, סמנכ''ל התפעול של מטריקס. צילום: יח"צ

אסף גבעתי, סמנכ"ל התפעול של מטריקס. צילום: יח"צ צילום: יח"צ

לדבריו, "המוצרים שאינטגריטי מייצגת עונים לצורכי הלקוחות הארגוניים ואני מעריך כי הרכישה תניב תוצאה כפולה – גם להשלים את יכולות מטריקס וגם למכור פתרונות שאינטגריטי מייצגת, ללקוחות מטריקס. נביא יותר יכולת בחירה ללקוחות הארגוניים". הוא סיים בציינו כי בשל הרצון בחברה להגדיל את נפח הפעילות של הנרכשת, מצבת כוח האדם של אינטגריטי צפויה לגדול.

ארז גולדשטיין, מייסד ומנכ"ל אינטגריטי, אמר כי "יש כאן סינרגיה מצויינת, אשר תהיה לטובת אינטגריטי, לקוחותיה והצעת ערך נוספת ללקוחות מטריקס. נוביל בישראל בתחום שיווק והטמעה של מוצרי תוכנה בתחומי התשתיות ואבטחת מידע. אינטגריטי תמשיך לפעול כחברה עצמאית ואני ממשיך להיות המנכ״ל – כך שמבחינת החברה, 'העסקים כרגיל'. עכשיו תפתחנה בפנינו יותר דלתות ויהיה הרבה יותר הזדמנויות עסקיות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים יפת

    ארז היקר מזל טוב הצלחה שנה טובה והרבה אושר מאחלים דפנה וחיים יפת אורקל

אירועים קרובים