ד״ר רונן יוכפז ינהל את אגף הפיתוח בחטיבת המחשוב של בנק הפועלים

ד"ר יוכפז ניהל עד כה את אגף התשתיות בחטיבה - תפקיד שיאויש מעתה על ידי אלי הרמס ● בין היתר, הוא יישם ויפתח פתרונות לתחום הבנקאות הפתוחה, "שמטרתה יצירת אקו-סיסטם שיעזור לנו להגדיר את הבנקאות החדשה", אמר

ד"ר רונן יוכפז, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת המחשוב והטכנולוגיה של בנק הפועלים

נמשך סבב המינויים בצמרת אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק הפועלים: אתמול (ב') הודיע הבנק כי ד״ר רונן יוכפז, מנהל אגף התשתיות בחטיבה, קודם לתפקיד מנהל אגף הפיתוח שלה. הוא מחליף את עדי קפלן, שעזב את הבנק לטובת תפקיד מנכ"ל כללביט, זרוע הטכנולוגיה של כלל ביטוח.

במסגרת תפקידו הקודם עסק ד"ר יוכפז ביישום ובפיתוח פתרונות לתחום הבנקאות הפתוחה. בראיון לאנשים ומחשבים אמר כי "מטרתה של תפיסת הבנקאות הפתוחה היא לאפשר לנו ליצור אקו-סיסטם שיסייע לנו להגדיר את הבנקאות החדשה. כדי לעשות זאת, עלינו לפתוח את המידע הבנקאי לטובת שותפויות עם חברות טכנולוגיה, לספק להן את הגישה למידע ולשירותים שלנו – בכפוף לעמידה בתנאי הרגולציה, בצורה מאובטחת וכזו ששומרת על פרטיות לקוחותינו – ולספק להן את הכלים שיאפשרו להגדיר מוצרים ושירותים בנקאיים חדשים".

יוכפז עובד בבנק הפועלים כשלוש שנים, מתוכן שנה כממונה על מערך המידע בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב ובשנתיים האחרונות הוא ניהל, כאמור, את אגף התשתיות בה. הוא סא"ל במילואים, בוגר ממר"ם ועובד שנים רבות בענף ההיי-טק. בין היתר, הוא ייסד וניהל את הסטארט-אפ VNT יחד עם שותפו, אל"מ (מיל') אבי כוכבא, שכיהן כמנהל אגף החדשנות של בנק הפועלים – עד שהודיע לא מכבר על פרישתו. לד"ר יוכפז תואר ראשון במדעי המחשב ופסיכולוגיה, תואר שני במנהל עסקים ודוקטורט במחשוב ענן, במסגרת לימודי מערכות מידע באוניברסיטת בר אילן.

מחליפו של ד"ר יוכפז כמנהל אגף התשתיות בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של בנק הפועלים הוא אלי הרמס – כך הודיע הבנק. הרמס עובד בפועלים 32 שנים, בתפקידים מגוונים בתחומי המחשוב וטכנולוגיה. בין היתר הוא שימש כמנהל אבטחת המידע ומנהל אגף יישומי מידע, פיננסים ושוק ההון בבנק. ב-6.5 השנים האחרונות הוא שימש כמנהל אגף תפעול מערכות המידע. להרמס תואר ראשון בפיזיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים