שלומי קוארטלר, מנכ"ל משותף של Dell-EMC ישראל – פורש

קוארטלר נחשב כמי שהוביל את דל ישראל למעמדה כמובילה בשוק ● מהחברה אישרו את הפרסום ומסרו כי "אנו מאחלים לשלומי הצלחה בעתיד, ליאור פוני, מנכ"ל הסניף בישראל, יוביל את עסקי החברה בארץ

שלומי קוארטלר, מנכ''ל משותף של Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי קוארטלר, מנכ"ל משותף Dell-EMC ישראל, פורש לאחר 17 שנים בחברה – כך נודע לאנשים ומחשבים.

קוארטלר נחשב כמי שהוביל את דל (Dell) ישראל למעמדה כמובילה בשוק. הוא החל את דרכו בחברה בשנת 2001, סמוך להקמת הנציגות הישראלית על ידי רענן ביבר, ושימש בתפקידים שונים, בהם ניהול ערוצי הפצה, מנהל שיווק  ומנהל הפצה איזורי.

עד למיזוג הפעילות עם EMC לפני שנה, קוארטלר שימש כמנכ"ל דל ישראל. בשנים אלו נסק מעמדה של החברה ופעילותה הורחבה – הן בהיקפים והן בתחומי הפעילות: מחברה למכירת מחשבים – לחברת IT שמשווקת סל פתרונות כולל ללקוחותיה.

בראיון לאנשים ומחשבים, לאחר מיזוג הפעילות עם EMC , אמר אנגוס הגארטי, נשיא דל טכנולוגיות (Dell Technologies) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה), כי פעילות החברה רשמה צמיחה שנתית דו-ספרתית באחוזים.

לאחר מיזוג הפעילות מונה קוארטלר כמנכ"ל משותף לסניף הישראלי של החברה הממוזגת, יחד עם ליאור פוני.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של קוארטלר לפרסום. למקורביו אמר כי "הגעתי למיצוי דרכי בחברה, לאחר עוד שנה עסקית מצוינת. אני הולך לאתגרים חדשים – כל סוף זו התחלה חדשה".

ברמה אישית, קוארטלר, טברייני במקורו, שיחק כדורסל במכבי טבריה ואחרי שעבר למרכז הארץ, שיחק ואימן בגבעתיים ואפילו היה לו את הכבוד לשתף פעולה עם יהושע רוזין המנוח. הוא בעל חגורה שחורה בקראטה ומטפס הרים אתגרי.

ב-Dell-EMC אישרו את הפרסום ומסרו כי "אנו מאחלים לשלומי הצלחה בעתיד. ליאור פוני, מנכ"ל הסניף בישראל, יוביל את עסקי החברה בארץ. ישראל היא שוק חשוב עבור החברה, ובהנהגתו של ליאור נמשיך לספק מוצרים, פתרונות ושירותים – ברמה הטובה ביותר, כדי לסייע ללקוחות ולשותפים באזור לממש את יעדי השינוי הדיגיטלי שלהם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אופיר

    מנכ'ל מוכשר איש מדהים שהביא את דל למעמדה בישראל ! בהצלחה בכל מעשה ידך שלומי היקר!!!!

אירועים קרובים