אינוויז השלימה סבב גיוס בסך של 73 מיליון דולר

החברה, המפתחת פתרונות חישה מבוססי לידאר לעולם הרכב, גייסה עד כה 82 מיליון דולר, מהם שמונה מיליון רק בחודשיים האחרונים ● בין המשקיעים החדשים בה: דלפי וחברה בת של סמסונג

החיישן של אינוויז. מקור: יח"צ

אינוויז (Innoviz), המפתחת פתרונות חישה מבוססי לידאר, הכריזה היום (ג') על השלמת סבב הגיוס השני שלה ועל הגדלת הסכום שגייסה ל-73 מיליון דולר. בתחילת החודש שעבר הודיעה החברה כי גייסה 65 מיליון דולר, מה שאומר שהיא הוסיפה שמונה מיליון דולר בפחות מחודשיים.

בין המשקיעים בסבב הגיוס הנוכחי, מלבד אלה שהשקיעו בה בסבב הראשון, נמצאים סמסונג קטליסט (Samsung Catalyst), זרוע של סמסונג (Samsung), הקרן הדרום קוריאנית SoftBank Ventures Korea, חברת ציוד הרכב דלפי (Delphi Automotive), וכן Magna International ומספר משקיעים חדשים נוספים.

החברה נוסדה בתחילת השנה שעברה על ידי עומר כילף, המשמש כמנכ"ל שלה. היא מפתחת חיישן לידאר מצב-מוצק בהפרדה גבוהה (High Definition Solid State LiDAR), המאפשר סריקה תלת ממדית ממרחק ומספק בזמן אמת תמונה בדיוק גבוה של סביבת הרכב. הפתרון הטכנולוגי שלה מבוסס על ארכיטקטורה הכוללת גלאי בעל מאפיינים ייעודיים ורכיבי MEMS, ומאפשר לפעול גם במצבי אור ומזג אוויר משתנים.

InnovizPro, מוצר הדגל של אינוויז, ישמש פלטפורמת פיתוח עבור יצרניות רכב, חברות תחבורה שיתופית, חברות פיתוח של טכנולוגיות נהיגה אוטונומית וספקיות Tier1, ומיועד לאפשר להן המשך פיתוח ובדיקות באופן יעיל ומדויק יותר. המוצר יצא לשוק במהלך הרבעון הבא – הרבעון הראשון של 2018. מוצר נוסף של החברה, InnovizOne, מאפשר נהיגה אוטונומית לשלבים המתקדמים, 3-5, ויצא במהלך 2019.

אינוויז גייסה עד כה 82 מיליון דולר, על פי שווי חברה הנאמד במאות מיליוני דולרים, ובנקודת זמן בה היא נערכת לייצור המוני של פתרון החישה שלה. לצד הפיתוח עצמו, ישמש הסכום שגויס להגדלה של הצוות על ידי איוש נרחב של משרות בתחומי הפיתוח, הייצור והמכירות, כמו גם התרחבות גלובלית ופתיחת משרדים באזורים שונים בעולם.

"סבב הגיוס השני של החברה התאפיין בהתעניינות רבה מצד שותפים בולטים באקו-סיסטם של תעשיית הרכב, לצד גורמים פיננסיים שונים", אמר כילף. "בנקודת הזמן הנוכחית, בה אינוויז שועטת קדימה לעבר ייצור המוני של פתרון החישה שלה, התמיכה שאנחנו מקבלים מחברות ענק מאפשרת לנו להרחיב משמעותית את תחומי הפעילות שלנו ולהציע פתרון הכולל גם מעטפת אלגוריתמית מבוססת למידה עמוקה, פיתוח משמעותי של יכולות ראייה ממוחשבת והתרחבות ליישומי פיתוח נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים