מי החברות המתמחות בסאפ שיעבדו במשרד הבריאות במיליוני שקלים?

החברות שזכו במכרז מסגרת רחב היקף לרכישת שירותי ייעוץ וביצוע פרויקטים שונים למערכות סאפ הן: נס, אדוונטק, One1, מלם, איי-פרוסיס ואנטסרב

שירה לב עמי, מנמ"רית משרד הבריאות

משרד הבריאות סיים להקים מאגר של חברות שמתמחות במערכות סאפ (SAP). לאנשים ומחשבים נודעו שמות החברות שזכו במכרז מסגרת רחב היקף לרכישת שירותי ייעוץ וביצוע פרויקטים שונים למערכות סאפ: נס, אדוונטק, One1, מלם מקבוצת מלם-תים, איי-פרוסיס (iProsis), ואנטסרב (ENTSERV OMS ISRAEL).

היקפו של מכרז המסגרת לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

הודעה לזוכים נמסרה השבוע. "שלום רב", נכתב, "אנו שמחים לעדכן על זכייתכם במכרז מסגרת 7-2017 עבור שירותי ייעוץ ויישום בנושאי סאפ במשרד הבריאות. מקווים לשיתוף פעולה פורה ומוצלח".

מטרת המכרז שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים באפריל השנה, היא ליצור מאגר איכותי של חברות ייעוץ שמתמחות במודולים השונים של מערכות ה-ERP שקיימים במשרד, בהם פיננסים, הרשאות, כוח אדם, ניהול פרויקטים ו-SRM.

יצירת מאגר ספקים על פי התמחויות תקל על משרד הבריאות בבחירת ספק אחד או יותר לביצוע פרויקטים בתחום ה-ERP, הכוללים טיפול ותחזוקת המודולים הקיימים ופרויקטים חדשים. החברות שנכללות ברשימה יעברו תהליך של תיחור נקודתי, בהתאם לפרויקטים ובהתאם להתמחות שלהן.

במכרז צוין כי המשרד מחפש אנליסטים עסקיים שיש להם ניסיון בתוכניות יישום גלובליות, שיוכלו להוות מקור ידע והכרת המודול הספציפי, תוך יכולת אינטגרציה עם מודולים אחרים. תנאים נוספים לכניסה למאגר היו יכולת של החברה לנתח ולאפיין דרישות עסקיות, סיוע באפיון הצרכים במודולים המסוימים, הגדרת פערים ומיפוי תשתיות נתונים. הספקים שנבחרו יידרשו גם לבצע סדנאות והעברת ידע למשתמשים במשרד.

שירה לב עמי, מנמ"רית משרד הבריאות, אמרה אז לאנשים ומחשבים כי שיטת מכרזי מסגרת הכוללים מאגר של חברות מתמחות, קיימת במשרד בתחומים שונים, והוכחה כיעילה. זאת הפעם הראשונה שבה משרד הבריאות משתמש בשיטה זו בתחום ה-ERP, ומטרתו להיביא להגדלת יכולת הבחירה של המשרד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים