אילן יהושע, Arrow ECS: "נדרש לקחת את המידע שלב אחד קדימה"

לדברי יהושע, מנכ''ל החברה בישראל, "המידע כבר קיים - כעת אפשר להתקדם לפתרונות מעמיקים יותר בעולמות האינטרנט של הדברים וה-Big Data, כדי לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות בארגונים"

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: ניב קנטור

"בארגונים יש כבר כיום את פלטפורמות המידע, האפליקציות והתכנים שבהן, היושבים על גבי תשתיות ה-IT, בענן ובחצר הבית. כעת נדרש לטפל במידע עוד שלב קדימה – למטב את הניתוח שלו לטובת ההיבטים העסקיים בארגון", כך אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל.

יהושע היה אחד הישראלים שהגיע לכנס השותפים העסקיים של יבמ (IBM), הנערך השבוע בלאס וגאס. לדבריו, "המידע כבר קיים, כעת אפשר להתקדם לפתרונות מעמיקים יותר, בעולמות האינטרנט של הדברים וה-Big Data, כדי לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות בארגונים". ניתוח המידע, אמר, "יכול להיעשות באופנים רבים, מהתייעלות תפעולית – למשל של צריכת חשמל, ועד טיפול טוב יותר בחולים".

Arrow ECS, אמר יהושע, היא שותף עולמי מוביל של יבמ, והסניף הישראלי של החברה מפיץ את כל פתרונות יבמ, חומרה וגם תוכנה. "אנו הגוף היחידי בישראל היודע לספק לאינטגרטורים המיישמים יבמ – את כלל הפתרונות, חומרה ותוכנה", אמר. "אנו עובדים מול עשרות אינטגרטורים של יבמ בשוק הישראלי".

הוא סיכם באומרו כי "בתמהיל המוצרים שאנו מפיצים, יבמ נמצאת במקום גבוה. התחלנו בהפצתם לפני שנתיים וחווינו גידול שנתי של עשרות אחוזים בהיקף המכירות. התוכנה היא תחום המתפתח במהירות ביבמ. פתרונות ווטסון (Watson) נכנסים חזק לשוק: יש התעניינות רבה, ביצענו כבר כמה מכירות לגופים במגזרי החינוך, ההיי-טק והפיננסי. במקביל, חווינו גידול גם במכירות החומרה והתשתיות".

איילת יקוטי, מנהלת הפצת תוכנת יבמ ב-One1. צילום: יח"צ

איילת יקוטי, מנהלת הפצת תוכנת יבמ ב-One1. צילום: יח"צ

איילת יקוטי, מנהלת הפצת תוכנת יבמ ב-One1, אמרה כי "יבמ עברה שינויים רבים בשנתיים האחרונות, בכל הנוגע לאסטרטגית התוכנה שלה. זה השפיע על השותפים העסקיים בבחירת המסלול בו הם רוצים להשקיע". לדבריה, "השותפים השקיעו יותר בתשתיות, ואז נפתחו הזדמנויות למוצרים משלימים: כלי Analytics, אבטחת מידע וענן".

"אנו ב-One1 מפיץ התוכנה הגדול בארץ של יבמ", ציינה יקוטי, "והיקף המכירות שלנו בתחום עומד על מיליוני שקלים בשנה". היא סיכמה באומרה כי "אני מגייסת שותפים, ומשקיעה בליווי וההדרכה שלהם – מההסמכה ועד ההזמנה".

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות תים-נטקום, מקבוצת מלם-תים, אמר כי "אנו שותפים של יבמ לתשתיות חומרה – מיינפריים, מערכות אחסון ושרתי Power. אנו נותנים ללקוח הארגוני מעטפת כוללת – החל מייעוץ ועד לסביבת ה-IT שלו. אנו מכסים את כל עולמות התשתיות – חומרה וגם תוכנה ברמה התשתיתית – לא האפליקטיבית".

אריאל אברג'ל, סמנכ''ל מכירות תים-נטקום, מקבוצת מלם-תים. צילום: יח"צ

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות תים-נטקום, מקבוצת מלם-תים. צילום: יח"צ

כך, אמר, "אנו מעניקים ללקוח הארגוני מעטפת של תקשורת, אבטחת מידע, שירותי אירוח ו-DR בחווה שלנו בירושלים, שירותי ענן, המשכיות עסקית, ושירותים מנוהלים מיקור-חוץ".

לדברי אברג'ל, "בדרך כלל אנו עובדים מול מנהלי התשתיות, ולא המנמ"רים. הם מתמודדים עם אתגרי הגידול בהיקף המידע המאוחסן, רוצים פתרונות לזמינות המערכות ולעלויות".

לדבריו, "חלק מהיכולות שלנו נובעות מהעובדה שאנו עובדים עם ספקיות IT רבות, וכך נותנים ללקוח  הארגוני את הפתרונות הטובים ביותר בכל תחום. בשל כך, הלקוחות מתייחסים אלינו כאל יועץ אמין, הנותן ייעוץ אובייקטיבי – ולא מוטה לטובת יצרן זה או אחר".

הוא סיכם באומרו כי "אנו נותנים מעטפת כוללת עם ייעוץ אמיתי של מוצר. טווח ההיצע של מוצרי יבמ מאפשר גמישות באספקת הפתרונות. המנמ"רים הם אנשים עסוקים ואין להם זמן להתעמק במוצרים וטכנולוגיות חדשות – ופה אנו נכנסים, כיועצים בעלי ידע מעמיק. שירותי המומחים שלנו מתמקצעים בעולם של יבמ, דוגמת אבטחת מידע והגנת הסייבר, ואנו נותנים ללקוח הארגוני פתרון מקצה לקצה – חלקו של יבמ – או כולו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים