"המסע הדיגיטלי עובר דרך הענן ההיברידי"

"כל ארגון רוצה להיות דיגיטלי", אמר דיוויד גולדין, נשיא Dell-EMC ● לדבריו, "מדובר בבניית מודלים עסקיים חדשים, ובפעילות החורגת מעבר לעשייה המסורתית של הארגון - זה דורש הקמה משלב אפס"

דיוויד גולדן, מנהל התשתיות של Dell-EMC

"הארגונים כיום חייבים לפצוח במסע לטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. על מנת לממש את עתידם הדיגיטלי בצורה אמיתית. אני מאמין כי הרוב המכריע של ארגונים יעשה זאת באמצעות אסטרטגית ענן היברידית", כך אמר דיוויד גולדן, נשיא Dell-EMC.

גולדן ביקר בארץ לפני ימים אחדים ונפגש עם עובדי החברה ולקוחותיה בישראל. בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים אמר גולדן כי "המנמ"רים מתמודדים עם כמה מגמות-על טכנולוגיות במקביל. האחת, המסע הדיגיטלי – כל ארגון רוצה להיות דיגיטלי. מדובר בבניית מודלים עסקיים חדשים, ובפעילות החורגת מעבר לעשייה המסורתית של הארגון. זה דורש פעילות הקמה משלב אפס".

המגמה השניה, אמר גולדן, קשורה ל-IT, ולטיפול בהיבט התשתיות והאפליקציות. "היא דורשת לסייע ללקוחות לכתוב מחדש את האפליקציות, לכתוב אפליקציות חדשות ולשלב בין הדטה סנטר הישן, שבחצר הבית, ובין זה החדש – בענן. זאת, על מנת ליצור תשתיות יעילות, ולשלב בין המסורתיות והחדשות".

על פי גולדן, "המגמה השלישית היא לבנות מעטפת אבטחת מידע כוללת, והרביעית קשורה לשינויים בתרבות העבודה של העובדים: הכניסה של העובדים בארגונים ושל הארגונים לעולם המובייל, העבודה מרחוק. זה מתקשר לזמינות של השירותים והיישומים לעובדים בכל מקום וזמן, ולאופן בו הארגון מתקשר עם הלקוחות – ברב-ערוציות. על המנהלים להבין כי לצד השינויים הטכנולוגיים, העובדים והלקוחות משתנים גם הם – ורוצים כלים שלא היו בעבר".

מעבר להיבט הטכנולוגי, אמר גולדן, "מדובר על משמעויות עסקיות. ה-IT נועד לסייע לרמת השכבה העסקית, הוא נועד לעזור לעסקים לעשות דברים טוב יותר".

הרכישה של דל את EMC, אמר גולדן, "נועדה ליצור חברה ממוזגת העונה על הצורך של הלקוחות הארגוניים לעבוד עם פחות ספקים ועם יותר היצע טכנולוגי. מתחת לזה, למיזוג החברות יש גם משמעות בהיבט מיזוג של שכבות טכנולוגיות. החברה הממוזגת עונה על המגמה של טכנולוגיה שהיא מוגדרת תוכנה, שהתוכנה היא המרכיב העיקרי בה".

העתיד טמון בתשתיות משולבות

לדברי נשיא Dell-EMC, "תשתיות משולבות ומאוחדות היא מגמה חשובה, שתלך ותצמח. מערכות IT המשולבות באופן עמוק יחדיו, Hyper Converged – זהו העתיד. עוד בטרם המיזוג היה לנו כבר מענה לתחום יחד עם דל – וכעת יהיה לנו יותר קל לתכנן את הגרסאות הבאות של מערכות שלובות אלו. זהו אחד התחומים בהם אנו כבר רואים את פירות המיזוג, יחד עם העובדה שהבאנו את מערכות האחסון שלנו ללקוחות דל".

בעקבות המיזוג, אמר גולדן, "יצרנו שלוש חטיבות. האחת, עסקי הלקוחות הפרטיים, השניה החברות שהיו של EMC ביניהן – Vmware ,Pivotal, יחד עם Dell SecureWorks".

"בחטיבה השלישית, שאני הנשיא שלה, נמצאים כל נכסי הדטה סנטר שלנו: שרתים, מערכות אחסון, מערכות הגנה ואבטחת מידע, רישות, תשתיות מאוחדות, RSA ופתרונות הענן של Virtustream. כל הפתרונות הללו מוצעים ממקום אחד, ונותנים לנו יכולת מענה לארגונים במסע הדיגיטלי שלהם. בתוך החטיבות ובין החטיבות מתקיימת עבודה מטריציונית עם סינרגיה".

ומה בישראל?

בהתייחסו למיזוג בין שתי החברות בישראל, אמר גולדן כי "ערוצי המכירות ימוזגו. תחת אנגוס הגארטי, נשיא דל (Dell Technologies) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה) – יעבדו כמנכ"לים משותפים שלומי קוארטלר וליאור פוני. המו"פ של דל ישראל יעבור תחת המו"פ של EMC ישראל".

"למו"פ יש יחידות עסקיות ומעליהן, כמעטפת – עומדת ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ומנהלת מרכז המצוינות בישראל COE (ר"ת Centerof Excellence) של EMC. לכל יחידה יהיה קשר גלובלי, אבל שיתוף בין הצוותים השונים, שיתוף הכולל מידע עם הרבה תמיכה – יניב ערך לא רק לנו – אלא בעיקר ללקוחות הארגוניים. רוב העובדים יישארו במקומם, למעט אנשי המכירות של EMC, שיעברו מפתח תקווה להרצליה".

מה שלום המתחרים

לשאלת אנשים ומחשבים על מתחרותיה של החברה, השיב גולדן כי "מתחרים זה טוב, כי זה מבשר על חדשנות. אנו מתמודדים מול יבמ (IBM), HPE, היטאצ'י (Hitachi) ואחרות".

"יש לנו את ההיצע הכי גדול בעולם ה-IT כיום. עם XtremIO אותה רכשנו בישראל, אנו נותנים מענה ל-Pure Storage, המענה שלנו לנימבל (Nimble) הוא עם Unity. בעולם התשתיות האחודות, המענה שלנו ל-Simplivity ולנוטניקס (Nutanix) הוא מערכות VxRail. המוצר, אותו מוביל הישראלי גיל שניאורסון, יוביל את השוק השנה. המיזוג יביא לגידול במכירות שלנו, כי יש לנו היצע משותף מיטבי".

"נקדם את ההיצע שלנו תוך מענה לארבע מגמות העל הטכנולוגיות", סיכם גולדן. "אנו רוצים לתת יותר ערך ללקוחות. ישראל היא מקום חשוב של חדשנות, לצד בוסטון ועמק הסיליקון. נשקיע בפיתוח כל עולמות ה-IT, עם דגש על אבטחת מידע והגנת הסייבר, אחסון בכלל ומבוסס פלאש (Flash) בפרט, וכן בכל סוגי הענן".

"המסר שלי למנמ"ר הישראלי הוא: העולם משתנה ואתה נדרש לעבוד עם חברה שיש לה את החזון והיכולת לממש את השינוי. אנו בנקודה מעולה וייחודית לעשות זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים