אקזיט כחול לבן: איירון סורס קנתה את סטרים רייל במיליוני דולרים

החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לגופי תוכן ופרסום לייצר הכנסות מתוכן וידיאו ● שווי העסקה מוערך ב-20 מיליון דולר לכל היותר

נרכשת. סטרים רייל

אקזיט – אבל הפעם הנרכשת נשארת בישראל: חברת התוכנה איירון סורס (IronSource), אחת מחברות האינטרנט הגדולות בישראל, הודיעה כי רכשה את סטרים רייל (StreamRail). על פי הערכות, סכום הרכישה נע בין מיליוני דולרים בודדים ל-20 מיליון.

החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לגופי תוכן ופרסום לייצר הכנסות מתוכן וידיאו. בין היתר, ניתן לשדר באמצעות הנגן שלה וידיאו בשידור חי, לנגן וידיאו אוטומטית באתרים סלולריים, לנתח מידע על הצופים בזמן אמת ולבצע אופטימיזציה, על מנת למקסם את ההכנסות.

החברה מעסיקה 15 עובדים, בתל אביב ובקליפורניה, ונוסדה על ידי גיא ציפורי, המנכ"ל, אור הילטש, סמנכ"ל הטכנולוגיות, אירי עמירב ואמיר לייטרסדורף. השניים האחרונים הם יזמים סדרתיים, שבין השאר מכרו את וויז'נאייז (Visionize) ל-AVG – רכישה שעל בסיסה הוקם מרכז הפיתוח של חברת אבטחת המידע בישראל. קרן ההון-סיכון סקויה מעמק הסיליקון, שמאחוריה השקעות בענקיות כמו ווטסאפ (WhatsApp), אינסטגרם (Instagram) וגוגל (Google), השקיעה בחברה הישראלית הקטנה כמה מיליוני דולרים.

איירון סורס הוקמה ב-2010. היא מעסיקה יותר מ-800 עובדים והמנכ"ל שלה הוא תומר בן זאב. החברה התמזגה בספטמבר האחרון עם סופרסוניק, הישראלית אף היא, כאשר שווי החברה הממוזגת הוערך אז ב-1.3 מיליארד דולר. חלקה של סופרסוניק בשווי זה היה פחות מ-10%. יצוין כי שלושת רבעי ממניותיה של סופרסוניק היו בידיה של איירון סורס עוד בטרם המיזוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים