החשבון הפופולרי ביותר בטוויטר נפרץ

הפורצים לחשבון של קייטי פרי, בעל יותר מ-89 מיליון עוקבים, פרסמו בו קללות וציוץ געגועים לטיילור סוויפט

קייטי פרי. צילום: חשבון הטוויטר שלה

89 מיליון איש עוקבים אחרי חשבון הטוויטר (Twitter) הנעקב ביותר בעולם – זה של הזמרת קייטי פרי. אלה מהם שנכנסו אליו בחלק מהשעות אמש והבוקר (ג', שעון ישראל) ראו בו קללות וגילויי חיבה כלפי הזמרת טיילור סוויפט – ויכולים היו להבין שהוא נפרץ. אלא שלא חלפו מספר דקות והחשבון חזר לידיה של פרי. כל אותם ציוצים שכביכול פורסמו בשמה – נמחקו.

הציוצים שהועלו בזמן הפריצה כללו קללה הומופובית כלפי עורך אתר הרכילות DramaAlert, אמוג'י של אגרוף, ביטויים גסים ללא כל תכלית וציוץ בו תויגה סוויפט ונכתב "אני מתגעגעת אליך, בייבי".

הפורצים עדיין לא התגלו. צילום: חשבון הטוויטר של ריאן פרקר

הפורצים עדיין לא התגלו. צילום: חשבון הטוויטר של ריאן פרקר

בציוץ אחר כתבו הפורצים "חהחה, עקבו אחרי sw4ylol #hackersgonnahack@". מדובר בחשבון פעיל שמקורו ברומניה ושפרסם את ציוצו הראשון שלשום. אחד משלושת הציוצים שפורסמו בו עד כה הוא הפנייה לשיר ב-SoundCloud, ככל הנראה של פרי עצמה, אולם זה הורד מהשירות לאחר שיוניברסל (Universal) טענו להפרת זכויות יוצרים.

המקרה מהווה עוד עדות לכך שחשבונות טוויטר אינם בטוחים, בייחוד אם הם של סלבריטאים. מפורסמים אחרים שסבלו מפריצות לחשבונם הם ג'סטין ביבר ובריטני ספירס. גם החשבון של המטות המשולבים של ארצות הברית "זכה" לביקור הפורצים.

עדיין לא ידוע כיצד בוצעה הפריצה לחשבונה של פרי והאם, כפי שגורסות חלק מההערכות, הם השיגו את הפרטים מאתר אחר, שבו היא משתמשת באותו שילוב של שם משתמש וסיסמה כמו בחשבון שלה בטוויטר. ייתכן גם שהמקרה קשור לדליפה שאירעה ב-2013 למאגר המידע של הרשת החברתית, שגרמה לחשיפת הפרטים של 65 מיליון משתמשים. טוויטר דיווחה על הדליפה הזו בחודש שעבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים