תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FUTURE READY TOUR, יום א' 22 במאי, LAGO

דל משיקה שירות ProSupport Plus ללקוחות עסקיים לתמיכה במחשבים אישיים

10/05/2016 15:04
דל

דל (Dell) מכריזה על השקת שירות ProSupport Plus ללקוחות עסקיים לתמיכה במחשבים אישיים ובטאבלטים ב-101 מדינות ברחבי העולם וב-21 שפות.

בזכות טכנולוגיית SupportAssist, דל היא החברה הראשונה המציעה תמיכה אוטומטית פרואקטיבית המסוגלת לצפות בעיות ולתת להן פתרון כדי לספק תמיכה תוך השקעת מאמץ מינימלי מצד הלקוחות. ביחס לפתרונות המתחרים – זמן הטיפול בבעית דיסק קשיח, קצר ב-84% ומספר הצעדים בפתרון קטן ב-58%.


שירות ProSupport Plus מיועד ללקוחות עסקיים במטרה למנוע בעיות לפני התרחשותן ופתירתן עם הופעתן, ומציע:
● גישה ישירה מסביב לשעון למומחי ProSupport עם ידע מעמיק בתוכנה ובחומרה.
● תמיכה מרחוק עם יכולת לצפות בעיות המתאפשרת באמצעות טכנולוגית הבקרה SupportAssist.
● ניהול פניות מקוון ושירות משלוח חלקים בשירות עצמי דרך פורטל TechDirect של דל.
● כיסוי כנגד נפילות, שפיכת נוזלים ומכות חשמל המגן על השקעתכם בחומרה.
● שירות הגנה על נתונים המאוכסנים על גבי דיסק קשיח לאחר החלפתו.
● טיפול אישי על ידי מנהל לקוח טכני שינפיק דיווח חודשי ללקוחות בעלי 1,000 התקנות של ProSupport Plus ומעלה.

למידע על Dell ProSupport Plus לחצו כאן.

ב-22 במאי 2016 יגיע לישראל הכנס הבינלאומי Dell Future Ready Tour, בהשתתפות כ-800 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל מהארץ ומהעולם, ביניהם מיקרוסופט (Microsoft), אינטל (Intel) ואחרים. לאירוע יגיעו שורה של בכירים מאוד מדל העולמית, שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל וגיא בר-נר, דירקטור שיווק ומכירות באינטל ישראל שגם ידברו באירוע.

באירוע תציג הענקית הבינלאומית דל את מגוון פתרונותיה מקצה לקצה – רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה, אבטחה וכיוב'. כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל לצרכנים ולארגונים.

תאגיד דל מקשיב ללקוחותיו ומציע להם טכנולוגיות ושירותים מתקדמים המעניקים להם את הכוח לעשות יותר. למידע נוסף, אנא בקרו באתר דל ישראל.

דל ישראל הוקמה בשנת 1998 עם מחזור מכירות של מיליוני דולרים בודדים, שנסק ברמה של מאות אחוזים. החברה ממשיכה להפגין קצב גידול קבוע תוך רכישת לקוחות ארגוניים מובילים בכל מגזרי העסקים.

דל ישראל מפיצה מגוון מוצרים ופתרונות מקצה לקצה, לשוק הפרטי והארגוני בעזרת שותפי ההפצה המובילים בישראל. בשנת 2010 רכשה דל את Exanet, שהפכה למרכז הפיתוח של דל בישראל. בשנת 2012 רכשה דל את Quest העולמית ומחזיקה מרכז פיתוח באור יהודה. יחד עם קבוצת השיווק והמכירות, מונה כיום דל ישראל כ-200 עובדים.

אירועים קרובים