נבחרו ארבעה חברים חדשים לוועד המנהל של איגוד האינטרנט

המצטרפים הם: פרופ' קרין נהון, בת שבע אנגלברג-בר, מני לוי ועו"ד דור נחמן ● הוועד אמון על הניהול האסטרטגי וקביעת המדיניות של הארגון

מימין למעלה: פרופ' קרין נהון, עו"ד דור נחמן, בת שבע אנגלברג-בר ומני לוי

ארבעה חברים חדשים נבחרו שלשום (ג') לוועד של איגוד האינטרנט הישראלי. הוועד המנהל הוא הגוף האמון על הניהול האסטרטגי וקביעת המדיניות של גוף טכנולוגי מרכזי, המשפיע על עיצוב פני האינטרנט בישראל.

ארבעת חברי הוועד הנבחרים, שייכנסו לתפקידם החל מהחודש הבא, הם:

פרופ' קרין נהון, המכהנת כפרופסור-חבר בבית הספר למידע באוניברסיטת וושינגטון, ובבית הספר לממשל במרכז הבינתחומי. הקימה את קבוצת המחקר retroV, אשר חוקרת את תחום הוויראליות של מידע ברשתות חברתיות ופעילה ציבורית בנושאים הקשורים למדיניות של אינטרנט וממשל פתוח.

בת שבע אנגלברג-בר, מנהלת יישומי אינטרנט ואתר הבית של האו"פ ועוסקת בהטמעת נושא הנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלות. כמו כן, חברה במרכז לחקר חדשנות לטכנולוגיות הוראה ובוועדת המומחים לנגישות באינטרנט במכון התקנים.

מני לוי, שנבחר לקדנצייה נוספת, הנו מנהל פרויקטים בתחום האינטרנט באל-על, ובעברו מגוון תפקידים בתחום האינטרנט בקבוצת בזק. כמו כן, כיהן בעבר כיו"ר עמותת אשנ"ב, העוסקת בקידום המודעות לשימוש נבון באינטרנט.

עו"ד ומגשר דור נחמן, שותף-מנהל במשרד שוק-שקד, נחמן, ועוסק בדיני אינטרנט ורשת, קניין רוחני, זכויות יוצרים, סימני מסחר ועוד. כמו כן, פעיל בנושאי יזמות חברתית וחברות סטארט-אפ.

הארבעה באים במקומם של חברי הוועד היוצאים שאולה הייטנר, ליאור קפלן וד"ר אמיר עציוני.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    חבל שאתם לא מזכירים את הקומבינות שעשה הוועד והמנכל בבחירות בשביל שיאפשרו להם להמשיך ולשדוד את הציבור

אירועים קרובים