הזוכים בקטגוריית תשתיות טכנולוגיות

מדליה למצוינות. אילוסטרציה: BigStock

פרויקט שרביט קסמים בבזק בינלאומי

מנימוקי הזכייה: "זהו פרויקט ייחודי, הראשון מסוגו בישראל, שמגן בשכבה האפליקטיבית על המידע. הפרויקט כלל תשתית המטפלת בכל היבטי אכיפת השירות והביא לייעול משמעות בעת התפעול השוטף. הפרויקט, על אף היותו פרויקט אבטחת מידע אפלקטיבי, העלה את הכנסות החברה וצמצם בהוצאות התפעוליות שלה".

ספק הפרויקט: קבוצת יעל

בזק בינלאומי

בזק בינלאומי

מערך הלבנה גנרי במכבי שירותי בריאות

מנימוקי הזכייה: "במסגרת הפרויקט נבנתה פלטפורמה תשתיתית-גנרית לקליטת קבצים של חברי מכבי ושל ספקים מחוץ לארגון – בצורה מאובטחת. התקבל מערך המאפשר את שיפור השירות, בשל הנגשת שירותים ויכולות למשתמשי הקצה. זאת, לצורך הגברת השימוש במערכות מקוונות וערוציות, לשימוש עצמי ומהיר של חברי מכבי. הפרויקט הניב פונקציונליות גבוהה, עם מתן יכולת להעברת מסמכים לחברי מכבי בצורה נוחה ואינטואיטיבית – מכל פלטפורמה, על ידי צילום או סריקת המסמך באמצעות המכשיר וצירופו לבקשה".

מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות

ניתוק סביבות מחשב מרכזי בבנק הפועלים

מנימוקי הזכייה: "מדובר בפרויקט תשתית לניתוק מוחלט של סביבות הפיתוח והייצור של המחשב המרכזי בבנק הפועלים לטובת הטמעת מערכת חדשה, המבטיחה את פעילות הפיתוח בצורה חלקה ומאובטחת".

בנק הפועלים

בנק הפועלים

מנתונים לבינה בתעשייה הצבאית

מנימוקי הזכייה: "בפרויקט הותקנו מערכות אחסון וגיבוי נתונים במפעלי התעשייה הצבאית, לצד קונסולידציה של מערכי האחסון. בוצע מעבר לתשתית אחסון וגיבוי מתקדמת למערך השרתים בתעש, לצרכי ייעול מנגנוני הניהול, התחזוקה והתפעול של מערך האחסון והגיבוי. נערכה התאמה למנגנוני הגיבוי והשחזור, לרמות הדרישות והשירות הנדרשות. נוצר סטנדרט אחיד בתעש בנושאי אחסון, גיבוי, שכפול נתונים ופתרון DR. הפרויקט מהווה שינוי משמעותי בתפיסת הנתונים בארגון מבחינת האמינות, הזמינות והשרידות".

ספקי הפרויקט: תים ונס

התעשייה הצבאית

התעשייה הצבאית

שיפור זמינות מערכות בבנק הפועלים

מנימוקי הזכייה: "זהו פרויקט רחב היקף, שהביא לשינוי בארכיטקטורת התשתיות במחשב המרכזי, MN. הוא הביא לשיפור השרידות והזמינות של שירותי המחשוב של הבנק".

ספק הפרויקט: יבמ ישראל

הסבת כלל מסדי הנתונים של אורקל למערכת ExaData בבנק ירושלים

מנימוקי הזכייה: "במסגרת הפרויקט בוצעה העברה של כלל בסיסי הנתונים של הבנק ל-Exadata, כחלק מאסטרטגיה של קונסולידציה, שמכונת בסיסי הנתונים היוותה את החלק האחרון שבה. בשל הפרויקט התקבל שיפור ממוצע של 800% בשאילתות. זאת, לצד הוזלה של עלויות הרישיונות עקב הגידול, חסכון בעלויות דיסק ושיפור ביצועים ניכר בשאילתות BI. הפרויקט הביא לקיצור חלון הלילה ולשיפור ההתאוששות מתקלות. כך, מסד הנתונים כבר אינו החוליה החלשה בביצועים".

ספק הפרויקט: אורקל ישראל

בנק ירושלים

בנק ירושלים

The new era of Data Protection ב- UPS

מנימוקי הזכייה: "במסגרת הפרויקט נבנה פתרון גמיש, כשלב ראשון ביצירת סביבה עצמאית ובלתי תלויה לשם מעבר לענן. הפרויקט הביא לשרידות ארגונית מלאה ולחסכון מהותי בעלויות רכש ותחזוקה. התקבל פתרון הגנת מידע מרכזי, מלא ויחיד לכלל תשתיות הארגון. בוצע שיפור בתהליכי התאוששות הארגון במקרה כשל. הפרויקט הביא לשיפור בתהליכים הארגוניים, כגון יצירת בסיסי נתונים ל-BI ודו"חות".

ספק הפרויקט: Overline

UPS

UPS

הטמעת סביבה וירטואלית בחט"ל, צה"ל

"במסגרת הפרויקט נבנתה והוטמעה סביבה וירטואלית בארגון. מטרת הפרויקט הייתה להביא לייעול ולחסכון בעלויות התפעול".

ספקי הפרויקט: טלדור, תים-נטקום ו-EMC ישראל

צה"ל

צה"ל

לזוכים בקטגוריות אלוף האלופים, אות המערכת והפרויקט המצטיין.

לזוכים בקטגוריית שיפור תהליכים עסקיים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות ניטור שליטה ובקרה וניתוח נתונים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות מינוף טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ליבה ותשתית ייזומית לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות פרויקטים ייחודיים ויצירת בידול, השגת יתרון תחרותי לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית רשויות מקומיות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים