אחרי החגים: הטאבלט Surface החדש של מיקרוסופט

עדיין לא ברור אם הטאבלט החדש יהיה עדכון לסדרה הנוכחית של החברה או שייקרא Surface 4 ● בכל מקרה, מיקרוסופט תכוון אותו בעיקר לשוק העסקי, כמחשב 2-ב-1

מתנה לאחרי החגים: טאבלט חדש בסדרת ה-Surface של מיקרוסופט

אחרי החגים יתחדש הכול – גם ה-Surface: הטאבלט החדש בסדרה של מיקרוסופט (Microsoft) אמור להיות מושק באוקטובר הקרוב – כך עולה מדיווח באתר DigiTimes הסיני, המתמחה במעקב אחר המתרחש בשרשראות הייצור של היצרניות השונות. לפי אותו דיווח ביצעה מיקרוסופט הזמנה גדולה של כונני SSD מסמסונג (Samsung) – כוננים בהם היא משתמשת עבור סדרת ה-Surface שלה, וכן נרשם גידול מסיבי בהזדמנות של החלקים השונים שמרכיבים את הטאבלטים.

עדיין לא ברור האם הטאבלט החדש יהיה עדכון לסדרה הנוכחית של החברה, Surface 3 ו-Surface 3 Pro, או ייקרא כבר Surface 4, אך מה ש-ודאי הוא שמיקרוסופט תמשיך לכוון את המכשיר לשוק העסקי, כמחשב 2-ב-1, בעיקר בגלל הירידות הצפויות במכירות בשוק הצרכני של הטאבלטים.

החברה מתכוונת להמשיך להציע את הטאבלטים שלה עם אותו גודל מסכים שהיא מציעה כיום, אך מה שברור הוא שהם כבר יהיו מבוססים על הדור החדש של המעבדים מבית אינטל (Intel), מעבדי ה-Skylake, וכמובן יגיעו עם Windows 10 מותקן מראש.

לפי ההערכות מוכרת כיום מיקרוסופט כ-300 אלף מכשירי Surface בחודש, רובם הגדול בגרסת ה-Pro שמגיעה עם מעבדי ה-Core i, וחלקם בגרסה הפשוטה יותר שמגיעה עם מעבדי Atom x.

מי שתייצר בפועל את הדור החדש של ה-Surface תהיה פגטרון טכנולוגיות (Pegatron Technologies) הסינית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים