כללביט הטמיעה מערכת לשיפור ביצועים בבסיסי נתונים; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת, SolarWinds DPA, היא פתרון כולל לניתוח ושיפור ביצועים בבסיסי נתונים מסוגים שונים ● היא מיוצגת בישראל על ידי NessPRO

אהובה זעירי, מנהלת חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO

מחלקת ה-DBA של כללביט מערכות הטמיעה מערכת לניתוח ושיפור ביצועים בבסיסי הנתונים שבחברה. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עמד על חצי מיליון שקלים.

המערכת, SolarWinds DPA, מיוצגת בארץ על ידי NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל. אנשי NessPRO אף ליוו מקצועית את ההטמעה. מדובר בפתרון כולל לניתוח ושיפור ביצועים בבסיסי נתונים מסוגים שונים. המערכת מבצעת ניטור בזמן אמת ומעניקה יכולות למנהלי בסיסי הנתונים בארגון לאתר צווארי בקבוק, עומסים וחריגות, באופן נוח ומהיר – ועל ידי כך להוביל לשיפור ביצועים משמעותי בסביבת בסיסי הנתונים השונים. זאת, תוך יצירת קורלציה בין שאילתות למשאבים, התראות ודו"חות, עם יכולת התאמה מרבית לצרכי הארגון.

מחלקת בסיסי הנתונים של כללביט הגיעה למסקנה כי יש ליכולת גבוהה יותר של ניטור ביצועי בסיסי הנתונים וקיצור זמן הטיפול בבעיות, זיהוי צווארי בקבוק ושיפור הביצועים השפעה מכרעת על שרידות וביצועי ה-IT.

כלל אחזקות ביטוח היא קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל. הקבוצה מאגדת בתוכה כ-40 חברות שונות, העוסקות בכל ענפי הפיננסים, ביניהם ביטוח, מימון, משכנתאות ושוקי הון. כללביט מערכות מונה יותר מ-300 עובדים ומספקת שירותי IT לקבוצה. מערך ה-IT שלה תומך בכ-2,500 משתמשים פנימיים ובכ-4,500 משתמשים חיצוניים, מרביתם סוכני ביטוח.

חיים אוזצ'קיר, מנהל צוות בסיסי נתונים בכללביט מערכות, אמר כי "המערכת מאפשרת לנו לספק שירות למנהלי ועובדי החברה על ידי ניצול תשתיות הארגון, ובראשן מערכי בסיסי הנתונים, בצורה מיטבית ביחס לדרישות הולכות וגוברות של מערכות המידע".

הוא הוסיף כי "התקנת והטמעת המערכת מול כלל בסיסי הנתונים בארגון בוצעה בלוח זמנים מהיר. ממועד עליית המערכת לאוויר, יכולת איתור הבעיות וצווארי הבקבוק בבסיסי הנתונים השתפרה משמעותית ונתנה לנו את הכלים לנתח ולשפר את ביצועי המערכות, הן בהתאמת קונפיגורציית השרתים והן בייעול ושיפור הקוד בסביבות השונות. השגנו שיפור ביצועים באחוזים ניכרים בסביבות בסיסי הנתונים, צמצמנו את זמן תחקור הביצועים בתשתית הארגון ושיפרנו את זמני התגובה של האפליקציות אצל משתמשי הקצה וצוותי התמיכה".

אהובה זעירי, מנהלת חטיבת ניהול המידע ב-NessPRO, ציינה כי "המערכת עונה על צורך קריטי של צוותי בסיסי נתונים – לנטר בצורה ברורה את הביצועים שלו ולבדוק מידית את השפעתם על השכבות היישומיות בארגון. SolarWinds DPA מאפשרת חיסכון במשאבים, תוך ניצול חומרה ותוכנות תשתית קיימות, והשפעה מזערית על השרת גם בזמני עומס. המערכת מסוגלת לנטר בסיסי נתונים שונים במקביל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים