דינמיקה סלולר תציע שירות תיקונים גם ללקוחות שלא קנו את המכשיר אצלה

החברה הציבה בקניונים ובחנויות שלה עמדות תיקונים מהירים של התקלות הנפוצות ביותר, כגון החלפת פלסטיקה, החלפת מסך, עדכוני תוכנה, תצוגה, תיקוני רמקול, מיקרופון ושקע טעינה

התאגדות עובדים - גם בדינמיקה סלולר

דינמיקה סלולר מצטרפת למגמה שפתחו פרטנר ו-HOT Mobile: החברה מרחיבה את שירות התיקונים שלה לכל עמדותיה שבקניונים ופותחת אותו לכל הלקוחות, גם אלה שלא קנו את המכשיר אצלה.

החברה הציבה בקניונים ובחנויות שלה עמדות תיקונים מהירים של סמארטפונים, טאבלטים וטלפונים סלולריים, שמבוצעים על ידי צוות של טכנאים מומחים. דינמיקה סלולר מתחייבת לתיקון בתוך 45 דקות של התקלות הנפוצות ביותר, כגון החלפת פלסטיקה, החלפת מסך, עדכוני תוכנה, תצוגה, תיקוני רמקול, מיקרופון ושקע טעינה. כמו כן, היא מתחייבת להעניק ללקוחות מכשיר חלופי לזמן התיקון.

אם התיקון מורכב יותר יישלח המכשיר לאחת ממעבדות התיקונים של החברה, וגם אז יקבל הלקוח מכשיר חלופי ללא עלות.

שירות התיקונים ניתן בעמדות של דינמיקה סלולר בקניון עזריאלי מודיעין, קניון בת ים, קניון מלחה, קניון חדרה, קניון נתניה וקניון רננים, ובקרוב תתרחב הפריסה לכל 50 הדוכנים ברחבי הארץ. זאת, בנוסף על 20 המעבדות שלה.

דינמיקה סלולר טוענת כי 85% מן המכשירים ניתנים לתיקון מיידי במקום ורק 15% זקוקים לתיקון מורכב יותר, במעבדה. עוד מציינת החברה כי בעלי סמארטפונים מגיעים לתיקון בממוצע פעמיים בשנה (בעיקר צעירים בגילאי 18-40), לעומת בעלי מכשירי סלולר ישנים יותר, שמגיעים לתיקון פעם בשנה. נתון נוסף מראה כי גברים נוטים לשבור את מסך הסמארטפון, בעוד נשים נוטות להפיל את המכשיר לאסלת השירותים, משום שהן מחזיקות את המכשיר בכיס המכנסיים האחורי.

יש להדגיש כי דינמיקה סלולר היא אמנם חברה בת של סלקום, אך אין קשר בין מעבדותיה ושירות התיקונים שלה לאלה של מפעילת הסלולר. כלומר, לקוח סלקום שיש לו מנוי לשירות תיקונים מתקן את מכשירו במסגרת המנוי בתחנת שירות של סלקום בלבד. עם זאת, מי שרוצה לתקן את המכשירים בצורה מיידית יכול לעשות זאת כמובן, תמורת תשלום, בעמדות דינמיקה ובמקומות אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים