גוגל: ג'י-מייל, קלנדר ויישומים אחרים יוצאים מבטה

בענקית האינטרנט סבורים, כי הישארות בשלב הבטה תהווה "מסר לא נכון מבחינתנו" ● גוגל פונה בכך בעיקר לעסקי אנטרפרייז, בתקווה שהיציאה מגרסאות הניסוי תשפיע על עסקים לעבור לעבוד ביישומים מבוססי רשת

גוגל הודיעה אמש (ג'), כי החליטה לצאת מגרסאות הבטה של מגוון שירותים שהיא מציעה, בהם ג'י-מייל, יישומי היומן, המסמכים והשיחות שלה, וכן שירות הווידיאו לעסקים. נראה, כי בחברה החליטו שהגרסאות הסופיות של יישומים אלה עובדות כמו שצריך, וכי אין צורך יותר בתיוגן תחת בטה.

בחברה אמרו, כי הם מקווים שהיציאה משלב הבטה תשפיע על עסקים לעבור לעבוד ביישומים מבוססי רשת ולא בכאלה הנמצאים בתוכנות. עוד הם מקווים, כי היישומים הללו יעברו את אלה של מיקרוסופט ויבמ. בבלוג של החברה נכתב, כי "הגענו למסקנה שגרסאות הבטה אינן מתאימות לארגוני אנטרפרייז גדולים שלא מפעילים את העסק שלהם על גבי תוכנות בגרסאות ניסיון".

מאט גלוזבך, מנהל מוצר לארגוני אנטרפרייז בגוגל, אמר: "ההישארות בגרסאות בטה תשלח מסר לא נכון מבחינתנו". הוא התייחס בכך למשמעות ההיסטורית, שלפיה המילה "בטה" מכוונת, בהקשר של תוכנה, לגרסה שאינה סופית.

מאט קיין, אנליסט בגרטנר המתמחה בתחום האי-מיילים, הביע ביטחון ש-"אף עסק לא יסמוך על גרסאות בטה ביישומים חשובים כמו אי-מיילים. עם זאת, הסרה של גרסת הבטה ותו לא אינה מבטיחה לגוגל הצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים