תומכים בממשלת סוריה פרצו לאתר האינטרנט ולחשבון הטוויטר של הפייננשל טיימס

לפי העיתון הכלכלי, בסוף השבוע פרצו אליו אנשי Syrian Electronic Army, קבוצה שמזוהה עם תומכי נשיא סוריה, בשאר אסד ● לאחר הפריצה ביצעו ההאקרים מתקפת פישינג על חשבונות הדואר האלקטרוני שלו ● מדובר באותה קבוצה שפרצה בחודש שעבר למחשבים של AP, ולפני כן ל-BBC, ל-CBS ולרויטרס ● מומחי אבטחה תהו האם טוויטר עושה די כדי למנוע פריצות לחשבונות של מנויים

אתר האינטרנט וחשבון הטוויטר (Twitter) של הפייננשל טיימס (Financial Times) נפרצו בסוף השבוע ולפי העיתון הכלכלי, האחראים לפריצה הם אנשי Syrian Electronic Army, קבוצה שמזוהה עם תומכי נשיא סוריה, בשאר אסד. לאחר שפרצו לאתר ביצעו ההאקרים מתקפת פישינג על חשבונות הדואר האלקטרוני של הפייננשל טיימס.

בחודש שעבר תקפו אנשי Syrian Electronic Army את האתר וחשבון הטוויטר של סוכנות הידיעות AP ופרסמו ידיעה שקרית על פיצוצים בבית הלבן שבהם נפצע נשיא ארצות הברית, ברק אובמה – פרסום שהביא לצניחה של שערי המניות בוול-סטריט. בשנה שעברה פרצו אנשי הקבוצה, בין השאר, לחשבונות הטוויטר של רשתות השידור BBC ו-CBS ושל סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters).

הפריצה לחשבון הפייננשל טיימס שבה ומעלה את השאלה האם בטוויטר, שמשרת כיום 200 מיליון בעלי חשבונות ששולחים יותר מ-400 מיליון עדכונים מדי יום, עושים די הצורך כדי למנוע פריצות לחשבונות של מנויים. "טוויטר הפך ליעד חשוב שחייב לספק אבטחה טובה יותר לבעלי חשבונות כמו הפייננשל טיימס או סוכנות הידיעות AP", אמר מיקו היפונן, מנהל מחקר ראשי בחברת האבטחה F-Secure. "אפשר לקבל שירות של אימות זהות על פי שני גורמים במשחק מקוון כמו World of Warcraft, אבל לא בטוויטר. זה מחדל שקשה להעלות על הדעת".

לא ניתן היה לקבל תגובה מטוויטר.

אירועים קרובים