אחרי התקלה הארוכה: סוני תפצה את מנויי פלייסטיישן

החברה תיתן למנויי שירות הזרמת המשחקים PlayStation Network חמישה ימים בחינם, ועוד יום אחד במקום 24 השעות ויותר שארכה התקלה

הפיצוי לא ממש משביע את רצון המנויים. סוני פלייסטיישן.

יום אחרי שהודיעה כי התקלה הענקית שקרתה בסוף השבוע תוקנה, מסרה אתמול (א') סוני כי היא תפצה את הלקוחות שלה שמנויים לשירות הזרמת המשחקים PlayStation Network. הפיצוי יהיה הוספת חמישה ימים בחינם, בנוסף ליום שיוחזר בעקבות התקלה הגלובלית, שנמשכה יותר מ-24 שעות.

במסגרת התקלה, כל שרתי סוני פלייסטיישן הפסיקו לפעול בבת אחת, עבור כל השירותים שלו – מה שמנע משחקנים רבים לשחק במשחקים שלהם, גם בכאלה שכבר הותקנו בקונסולות הפלייסטיישן שלהם. התקלה הייתה אורכית לחלוטין, עבור כל הקונסולות של החברה ועבור כל השירותים כולם.

מדובר בתקלה הארוכה ביותר בסוני פלייסטיישן מאז 2011, אז השרתים של PlayStation Network הושבתו לחודש בגלל ניסיון פריצה. הפעם, לפי הודעת סוני, מדובר היה בתקלה תפעולית. השרתים חזרו לעבוד באופן מלא אתמול בבוקר, בשעה 07:00 שעון ישראל.

התגובות של המנויים היו בחלקן די צפויות – החל בלמה רק כמה ימים ולא חודש, וכלה בלמה לא נותנים משחק מתנה – שני הפיצויים שקיבלו המנויים בעקבות התקלה מ-2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים