באה לבקר במאורת הנמר: אביטל ינובסקי

21/01/2020 18:13
באה לבקר במאורת הנמר: אביטל ינובסקי. צילום: פלי הנמר

גיוון בהיי-טק הוא דבר חשוב – גם בגלל התרומה החברתית וגם בגלל התרומה לצמצום המחסור בעובדים בענף. זה היה נושא השיחה המרכזי שערכתי במאורת הנמר עם אביטל ינובסקי, חברה ותיקה, שפועלת ב-10 השנים האחרונות על מנת לגוון את אוכלוסיית א.נשי ההיי-טק הישראלי – ומצליחה.

ינובסקי מלווה א.נשים מוכשרים.ות שיש להם את הידע והיכולות להשתלב בתעשייה ומסייעת להם להתגבר על חסמים, אתגרים, מגבלות או מוגבלויות שבגללם.ן הם.ן לא מתקבלים.ות לעבודה.

אחרי שנים של היכרות אישית עם ההיי-טק הישראלי, ינובסקי מאמינה שיש בענף מקום לכולם ולכולן. היא אמרה לי ש-"במצב שבו התעשייה משוועת לכוח אדם, צריכים להתאמץ יותר ולגייס גם מועמדים 'שונים'. יכולות טובות באות בכל מיני אריזות ובכל מיני גוונים".

"תהליך הליווי שאני מציעה מתמקד ביכולות המקצועיות של המועמדים – שיגיעו מוכנים לדרישות החברות ושידעו להראות את זה", הדגישה. "בליווי מתאים, של המועמדים ושל החברות הקולטות, נרשמות עוד ועוד הצלחות: עובדים שמשתלבים היטב ותורמים להצלחת החברות".

ינובסקי מייעצת גם לחברות היי-טק שרוצות ליישם גיוון אצלן. "זה דורש עבודה, כמו כל תהליך ארגוני, וזה מביא המון תועלות", סיכמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים