משבר הקורונה: ההיי-טק בבאר שבע מתגייס לעזרת קשישים ומבודדי קורונה

בימים שלפני החג החלו עובדי חברות ההיי-טק והסטארט-אפים בפארק ההיי-טק גב ים נגב בשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע לסייע לאוכלוסייה המבוגרת לעבור את הבידוד ולהיכנס לחג הפסח עם ראש מורם.

בימים שלפני החג החלו עובדי חברות ההיי-טק והסטארט-אפים בפארק ההיי-טק גב ים נגב בשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע לסייע לאוכלוסייה המבוגרת לעבור את הבידוד ולהיכנס לחג הפסח עם ראש מורם.

היוזמה, פרי שיתוף הפעולה של הפארק והעירייה, הביאה את עובדי החברות, בהן: אורקל, אלביט, דל-EMC, וויקס, טאבולה, יבמ, מלאנוקס, רפאל ועוד, לסיים מוקדם בימים האחרונים את פגישות הזום והעבודה מהבית ולצאת לסייע לטובת מי משזקוקים בימים אלו לעזרה עם קניות, סידורים, הכנות לקראת ערב חג הפסח, וסיוע שונה נוסף לאוכלוסיית הקשישים והמבוגרים בעיר וגם מבודדים נוספים בעיר הזקוקים לעזרה.

רועי צוובנר, מנכ"ל פארק ההיי-טק גב-ים נגב אמר: "בתקופות כאלו, אנו רואים את החוזקה של העם בישראל. שמחים מאוד לחבור לעיריית באר שבע ולחבר את עובדי חברות ההיי-טק בעיר לסיוע לאוכלוסייה שזקוקה לכך. התנהגות אחראית של האוכלוסיות בסיכון וסיוע של אלו שיכולים זה המתכון הנכון לגבור על הנגיף ולהחזיר את כולנו לשגרה במהרה. בימים אלו אנו פועלים ברחבי העיר יחד עם נציגי חברות ההיי-טק לחלוקת ארוחות לחג למי שידו אינה משגת, ואני מבקש לחזק ולהודות לכל המעורבים והמתנדבים ולאחל להם ולכולם חג פסח שמח ופורח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יודע דבר

    בתי אבות הם למעשה בתי פיטום לקשישים ורפתות לחליבת מזומנים מקשישים ובני משפחותיהם. הדיירים במקומות האלה מולכים שולל על ידי אוליגרכים ישראלים רודפי בצע, שמה שמעניין אותם זה אך ורק - כסף כסף ועוד כסף. הצוות הרפואי רובו ככולו סובייטים שאינם מבינים ובקושי מסוגלים לדבר עברית, והמטפלים עלאק (שלא נדע מצרות), אנשים מוכי גורל אכזריים המקנאים בדיירים, עולים חדשים מרי נפש ואלכוהוליסטים, והגרועים מכל הם המסתננים עלובי הנפש, שהם למעשה עבדים כושים משודרגים, הנרדפים על ידי משטרת ההגירה והמועסקים בתנאים תת אנושיים. אנשי הצוות ו"המטפלים" האלה כל כך ממורמרים, שהם מוציאים את זעמם על הדיירים שמשלמים ממיטב כספם. מה הפלא שכל כך קל למאפיית ווירוסי הקורונה הבלתי נראים, לרצוח בחניקה את ותיקי מדינתנו וזו רק ההתחלה...

אירועים קרובים