המנהלים השגרירים של תכנית קלוג רקנאטי

תמונה מהמפגש ב-WeWork. מימין: אבי תמיר, פרופ גדי אריאב, ליבי וייס, אורית מנדלסון שהם, אסף וורהפט ואלינור קלינה. צילום: עדי בקל

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; פיונה דרמון, שותפה בקרן הון-הסיכון JVP; ליאור פרידמן, ראש מחלקת טלוויזיה בפרטנר (ולשעבר מגיש בחדשות ערוץ 2); ואמני דהיר, מנהלת קשרי משקיעים בקרן ההשקעות Siraj – כולם למדו בתכנית קלוג-רקנאטי – תכנית ה-MBA הבינלאומית למנהלים, שמתקיימת בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב.

בימים אלה משמשים בוגרי התכנית כשגרירים שלה, ומשתפים עד כמה תרמה להם חוויית הלימודים והשייכות לנטוורקינג הבינלאומי של התכנית, ועד כמה הם אפקטיביים ומשמעותיים עבורם עד היום.

סופר תאני לקחה חלק בסרטון שעלה בפייסבוק בו היא מספרת על חוויותיה בתכנית ועל הערך המוסף המשמעותי של השתתפותה בה לקריירה שלה. היא אמרה בסרטון ש-"החלטתי ללמוד כי חייבים לעשות MBA, אבל בסיום התכנית הבנתי שזו כנראה אחת ההחלטות החשובות שעשיתי בקריירה. מדובר בשילוב בין אקדמיה לפרקטיקה, כיצד להוביל חברות בהיבט הרחב. הלימודים מסייעים לניווט ולניהול בעולם העסקי, והם עדיין משפיעים על העבודה היומיומית שלי".

פרידמן סיפר בסרטון משל עצמו ש-"הלימודים בתכנית נותנים יותר כלים לניהול טוב יותר ולפתרון בעיות עסקיות מורכבות, תוך יצירת ערך לחברה".

במפגש שנערך לא מכבר במתחם WeWork בהרצליה לקחו חלק אורית מנדלסון שהם, מנכ"לית התכנית, ופרופ' גדי אריאב, יחד עם מנהלים בוגרי התכנית, שנפגשים בימים אלה עם מועמדים למחזור חדש שלה, שייפתח באוקטובר הקרוב. הבוגרים מספרים להם על התכנית ועל הקשר בין ניהול בכיר ללימודי תואר שני במנהל עסקים במסגרת בינלאומית.

מנדלסון שהם ציינה ש-"האפשרות ללמוד תואר בינלאומי בשיתוף עם קלוג, תוך מפגש ישיר עם סטודנטים ומרצים מחו"ל, היא בעלת ערך משמעותי למנהלים בעולם העסקים הגלובלי, הממשיכים להסתייע ברשת הנטוורקינג הגלובלית גם לאחר סיום הלימודים".

תמונה מהמפגש ב-WeWork. מימין: אבי תמיר, פרופ גדי אריאב, ליבי וייס, אורית מנדלסון שהם, אסף וורהפט ואלינור קלינה. צילום: עדי בקל

תמונה מהמפגש ב-WeWork. מימין: אבי תמיר, פרופ גדי אריאב, ליבי וייס, אורית מנדלסון שהם, אסף וורהפט ואלינור קלינה. צילום: עדי בקל

אבי תמיר, יזם ומנכ"ל אוטונומי, לשעבר מנכ"ל קבוצת הרכב קרסו מוטורס ומבוגרי התכנית, סיפר כי הלימודים חיזקו אותו בהחלטתו לצאת לדרך עצמאית ולהקים את החברה. אלינור קלינה, מנהלת קריאייטיב ב-Wix, ציינה כי התכנית מספקת חוויית למידה כוללת – לא רק מהמרצים אלא גם מהניסיון והידע של המנהלים שלומדים בתכנית. אסף וורהפט, שותף בקרן ויולה קרדיט, סיפר כי הלימודים סייעו לו בקבלת ההחלטה המשמעותית לעבור מהתחום המשפטי לתחום הטכנולוגי. ליבי וייס, מנהלת שיווק תאגידי ותקשורת ב-Nexar, ציינה שהתכנית מספקת כלים ויכולות שהם הבסיס לכוח לשנות ולהשפיע על ההתפתחות הניהולית האישית.

פרופ' אריאב הציג טעימה אקדמית מעולם הכלכלה הגלובלית, והסביר כיצד ניתן לבחון ולאמוד את הכוחות של המדינות והמעצמות בפרמטרים כלכליים ובפרמטרים של חדשנות ויזמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים