בילדוטס מינתה את רוני גאון למנהלת חוויית הלקוח שלה

רוני גאון, מנהלת חוויית לקוח בבילדוטס.

חברת Buildots (בילדוטס) – המספקת פלטפורמת AI לניהול פרויקטים בתחום הבנייה – הודיעה באחרונה על מינויה של רוני גאון לתפקיד מנהלת חוויית הלקוח (Director of Customer Excellence) שלה. גאון תנהל את תפעול חטיבת הלקוחות, במטרה לייעל תהליכי עבודה ולהגדיר סטנדרטים אחידים לאונבורדינג ולליווי הלקוחות, על מנת לתמוך בחוויית לקוחות ברחבי העולם ובצמיחת החברה. לגאון ניסיון מגוון בניהול אופרציות שיווק, מכירות וניהול לקוחות. היא רכשה ניסיון רב במהלך חמש שנים בחברת Rapyd, שם כיהנה בתפקידי מפתח, כולל ניהול צוותי Account Management גלובליים. בתפקידה האחרון ב-Rapyd, כסמנכ"לית הדליברי (Director of Customer Delivery), היא הקימה מאפס את פונקציית האונבורדינג ואת מחלקת ה-SMB. ניסיונה כולל גם תפקיד מפתח כמנהלת אופרציית מכירות ושיווק בחברת BE ALL. גאון היא בעלת תואר ראשון כפול ביזמות ומינהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן ושירתה כקצינת ליווי למשפחות חטופים במילואים.

דפנה באר-גבל, סמנכ"לית הלקוחות הראשית (Chief Customer Officer) של בילדוטס, ציינה: "רוני מביאה איתה הסתכלות תהליכית ומובנית על פעילות הלקוחות, שמאפשרת ליצור חוויית לקוח חלקה, עקבית ובעלת ערך. כניסתה לתפקיד תחזק את הערך שאנו מספקים ללקוחות ותתמוך בצמיחה יציבה ובריאה של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים