באו לבקר במאורת הנמר: בכירים ברדט מבית מטריקס ובספיירנט

28/06/2023 18:23
בכירים ברדט ובספיירנט במאורת הנמר. שמות ותפקידי המצולמים - למטה.

באחרונה הגיעו למאורת הנמר בכירים ברדט מבית מטריקס ובספקית הפתרונות לבדיקות ציוד תקשורת הבריטית ספיירנט קומיוניקיישנס (Spirent Communications).

לפני כמה חודשים חתמו רדט וספיירנט על הסכם שיתוף פעולה, שבמסגרתו תהיה רדט הנציגה הרשמית של ספיירנט בישראל, ותספק מעטפת שירותים מקיפה – החל משיווק ומכירה ועד לייעוץ והטמעה מקצה לקצה של הפתרונות לבדיקות בעולם התקשורת, כולל שירותי אבטחה לרשתות. שיתוף הפעולה כולל שירותי כיול למוצרים של ספיירנט עבור כלל מדינות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), שיסופקו על ידי מעבדות הכיול שמפעילה רדט בישראל.

בשיחה במאורה ציינו אורחיי כי "ספיירנט מפתחת ומספקת במשך שנים רבות מוצרים חדשניים ושירותים לבדיקה ומדידה של היבטים רבים של רשתות תקשורת, לרבות רשתות אלחוטיות וקוויות, מכשירים ניידים וטכנולוגיות מחוברות אחרות. טווח הפתרונות של ספיירנט כולל פתרונות בדיקות – החל משלב המעבדה ועד לעלייה לאוויר של המוצר, מערכות מיקום וניווט, פתרונות אבטחת סייבר, וטכנולוגיות וירטואליזציה וענן. המוצרים של החברה נמצאים בשימוש על ידי מגוון רחב של לקוחות, לרבות יצרני צ'יפים וציוד רשת, ספקי שירותים וסוכנויות ממשלתיות, שמביאים את החברה לנוכחות בכל הגלובוס".

ספיירנט מציעה פתרונות לפיתוח והטמעת ציוד רשת קווי במהירויות של עד 800 ג'יגה-ביט, לבדיקת ואימות תשתיות ואפליקציות על גבי הענן, לבדיקת ואימות רשתות ומכשירי 5G, פתרונות מיקום וניווט לבדיקה ואימות של מערכות ניווט לווין גלובליות (GNSS) ושירותים מבוססי מיקום אחרים, מוצרים עבור מפתחי טכנולוגיות Wi-Fi ו-RF, ופתרונות לבדיקה ולאימות הגנות ופגיעויות אבטחת רשת.

רדט מבית מטריקס היא ספקית פתרונות ומערכות למגוון רחב של טכנולוגיות. החברה מורכבת מארבע חטיבות: בקרה ואוטומציה, ציוד בדיקה ומדידה (צב"ד), תקשורת וסייבר, ושירות וכיול. רדט מייצגת ומשווקת בבלעדיות פתרונות ומערכות של יצרנים כגון פלוק (Fluke), קלנקס (Calnex) וקית'לי (Keithley).

בתמונה למעלה: מימין – שלומי הבדלה, מנהל מכירות אזורי בספיירנט; אסים ראשיד, מנהל מוצר בחברה; אמיר קוזלובסקי, מנכ"ל רדט; ליסה אליוט, מנהלת השיווק של ספיירנט לאזור EMEA; שירלי אוסזיקלי, מנהלת השיווק של רדט; ארז גריצמן, מנהל חטיבת התקשורת והסייבר בחברה; ומארק בייטמן, סמנכ"ל ערוצי הפצה גלובלי בספיירנט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים