באו לבקר במאורת הנמר: מירב הראל ודייוויד אלכסנדר מ-MHfintechs

07/08/2022 15:56
בתמונה משמאל: מירב הראל, מקימת ומנהלת חברת MHfintechs ודייוויד אלכסנדר, המכהן ב-CMO בחברה. הם אוחזים בספרי הנמר, אותם קבלו במתנה "נמרולוגיה" ו-THE TIGER WAY.

באחרונה ביקרו במאורת הנמר, מירב הראל, מקימת ומנהלת MHfintechs, ודיוויד אלכסנדר, המכהן כסמנכ"ל השיווק של החברה.

הראל היא ידידה ותיקה, עוד מימיה בלאומי טרייד, עת הובילה את הפיתוח העסקי של מערכת המסחר בשוק ההון 'לאומיטרייד' ולמעשה שימשה גם כמנהלת המוצר. עם לאומיטרייד היא זכתה בתחרות WEBI AWARDS של אנשים ומחשבים, שנערכה בתחילת שנות 2000.

הראל נבחרה כאחת מ-100 הנשים המשפיעות בעולם בתחום הבלוקצ'יין לשנת 2020; כאחת מ-36 הנשים המשפיעות בעולם בתחום הקריפטו בשנת 2022 באנגליה; נבחרה פעמיים בלונדון כאחת הנשים המובילות בעולם בתחום הפינטק (Fintech); והיא בעלת 20+ שנות ניסיון בטכנולוגיה, פיננסים, אסטרטגיה ויצירת חדשנות עטורת פרסים. למעשה, מירב היא מומחית בינלאומית מוכרת בתחומי טכנולוגיה-פיננסית, חדשנות ועתיד עולמות הכספים. 

הראל, המכהנת כדירקטורית של בית ההשקעות אקסלנס טרייד, כיהנה כ-COO של חברות טכנולוגיה בינלאומיות בתחום הבלוקצ'יין (Blockchain), והיא יועצת, חוקרת, מרצה ומלווה בינלאומית מבוקשת למוסדות רגולטוריים, פיננסיים, בנקים, בורסות, בכירים, C-Levels, אקדמיה, וארגונים בארץ ובעולם (לרבות בטיוואן, מונקו, פולין, הולנד וארה"ב) – בכל הקשור לאסטרטגיה, חדשנות, דיגיטל, פינטק, NFT, מערכות מסחר מתקדמות, טכנולוגיית 5G, בלוקצ'יין, מטאברס, מטבעות וירטואליים והתוויית העולם הפיננסי החדש. במפגש שלנו סיפרה לי הראל שהיא מעבירה מעל 80 הרצאות בשנה בנושאים אלו ברחבי העולם. 

אבל זה לא הכל – הראל מכהנת כשגרירת ישראל בארגון EWPN  (ר"ת European Women in Payments Network) וכן היא מרצה בקורס פינטק לתואר MBA במכללה למנהל, שם הנפיקה את ה-NFT האקדמי הראשון בישראל, עבור בוגרי תוכנית ה-MBA. כן היא מרצה בלשכת רואי חשבון, כיהנה כמנהלת תחום אסטרטגיית חדשנות טכנולוגית ב-BDO, ולקינוח – הומלצה על ידי בית המשפט בישראל כמגשרת ומומחית בתחום הבלוקצ'יין והמטבעות הווירטואליים באחד התיקים המובילים בתחום. 

עם 15 שנות עבודה בבנק לאומי, מתוכן הועסקה במשך שבע שנים כמנהלת מוצר ופיתוח עסקי של מערכת המסחר בשוק ההון לאומיטרייד – אשר נבחרה כאחת משלושת מערכות המסחר הטובות והחדשניות ביותר באירופה – מירב הייתה לאחד האנשים הראשונים בעולם, שיישמו, הלכה למעשה, יצירת חדשנות טכנולוגיות בתחום הפיננסי, עוד טרם נקרא התחום 'פינטק'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים