אירוע הלקוחות השנתי של סייבריזן ישראל – בסימן 10 שנות פעילות

הבכירים שהשתתפו באירוע סייבריזן. מימין לשמאל: אילן משעלי, צופית שחר, יוסי כהן וליאור דיב*.

חברת סייבריזן (Cybereason) קיימה את הכנס השנתי הראשון שלה בישראל, בו צויינו בין היתר 10 שנות פעילות החברה בעולם, והשקת פתרון ה-XDR. האירוע נערך בהשתתפות המייסדים והנהלת החברה שהגיעה מבוסטון, מאות לקוחות ושותפים עסקיים, וכן מנהלי אבטחת מידע מהחברות המובילות בישראל.

באירוע נאמו ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת סייבריזן; יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר ומנהל הפעילות של קרן סופטבנק (SoftBank) בישראל; וצופית שחר, מנהלת אבטחת המידע של אלביט.

במסגרת האירוע, שיתף דיב עם הקהל מקרה בוחן, בו נדרש צוות ניהול המשברים של סייבריזן להתמודד עם תקיפת כופר כפולה על מדינה מערבית, שבמסגרתה השביתו התוקפים את כלל נמלי המדינה וביקשו כופר בתמורה להחזרת פעילות הנמלים והשבת מידע רגיש שאספו מהשרתים.

דיב תיאר כיצד הצוות הגיע לעזרת אותה מדינה, ובעזרת טכנולוגית ההגנה המתקדמת של החברה הושגה עליונות על התוקפים תוך מספר שעות, נמנע נזק כבד והוחזרה פעילות הנמלים.

"אחרי עשור של פעילות ענפה, אנו ממשיכים לצמוח ולהגן על הלקוחות שלנו סביב השעון. לטכנולוגיה שלנו משימה אחת ברורה: להשיג עליונות מול התוקפים בכל מצב ובכל סיטואציה", סיכם דיב.

"תחום ההגנה בסייבר הוא אתגר לאומי ובינלאומי כאחד, המחייב מודעות לאומית ובינלאומית גבוהה והתמודדות הולכת וגוברת עם תקיפות סייבר מדינתיות וארגוניות. זאת, בראיית הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ובתוכן התשתיות הקריטיות שלנו. אתגר לא מבוטל נוסף הוא הצורך הגובר במשאב אנושי איכותי מאוד, הן במערכות הלאומיות כמו גם במערכות העסקיות, ובזאת מדינת ישראל חייבת להשקיע יותר בפיתוח משאב אנושי רלוונטי למדינה ולביטחונה ולכלכלתה", אמר כהן.

אילן משעלי, מנהל אזור ישראל, מלטה, קפריסין ויוון ב-סייבריזן: "בעולם ובישראל בסיס הלקוחות של סייבריזן, שדורגה ראשונה במבדק MITRE האחרון, צומח במהירות, בין היתר נמנים בו גופים פיננסיים, אקדמיה, היי-טק, תעשיה, בריאות, ארגונים מהמגזר הביטחוני ועוד. אנו גאים להגן על הגופים והחברות המובילים בישראל ולספק להם פלטפורמה רחבה של פתרונות סייבר מתקדמים ומנוהלים – מנקודת הקצה ועד הענן הארגוני, עם או בלי חיבור לרשת".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת סייבריזן.

ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת סייבריזן. צילום: שי שפירו

יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר ומנהל הפעילות של קרן סופטבנק.

יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר ומנהל הפעילות של קרן סופטבנק. צילום: שי שפירו

*בתמונה הראשית מימין לשמאל: אילן משעלי, מנהל אזור ישראל, מלטה, קפריסין ויוון ב-סייבריזן; צופית שחר, מנהלת אבטחת המידע של אלביט; יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר ומנהל הפעילות של קרן סופטבנק; וליאור דיב, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת סייבריזן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים