נבו ברנר מונה לסמנכ"ל הכספים במטריקס

נבו ברנר, סמנכ"ל הכספים במטריקס.

נבו ברנר (45) מונה לסמנכ"ל הכספים של מטריקס, המונה כ-11,000 עובדות ועובדים ונסחרת בבורסה בשווי של כ-5 מיליארד ש"ח.

במסגרת תפקידו, יהיה ברנר אחראי על הפעילות הפיננסית של מטריקס והחברות הבנות שלה, מערך המימון והגזברות, קשרי משקיעים, תקציב ובקרה, חשבונאות ודיווח כספי, ועל האסטרטגיה הפיננסית בכללותה. ברנר ינהל את קשרי המשקיעים בארץ ובחו"ל, בהם משקיעים ותיקים, אשר מלווים את החברה לאורך שנים, לצד חדשים שיצטרפו.

ברנר, ממנהלי הכספים המוערכים במשק, הוא בעל ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק ההון, וכיהן בתפקידי מפתח בחברות ישראליות מובילות, בהם סמנכ"ל כספים באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות, ובתפקידים בכירים בתחום הכספים בתעשייה האווירית ובבזק. את תחילת דרכו המקצועית עשה ברשות ניירות ערך וכיהן כסגן החשבונאי הראשי במחלקת תאגידים ברשות.

ברנר הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון ותואר שני במינהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית. ברנר מחליף בתפקידו את משה אטיאס, ששימש כסמנכ"ל הכספים של מטריקס ב-20 השנים האחרונות.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, הודה לאטיאס על תרומתו למטריקס לאורך השנים, ובירך את ברנר עם כניסתו לתפקיד, וציין, כי "הוא מביא עימו לתפקיד ניסיון מקצועי עשיר ויכולות מוכחות בניהול תהליכים פיננסיים מורכבים, ואין לי ספק שיחד נמשיך להביא את מטריקס להישגים משמעותיים – עסקיים ופיננסיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים