חדר מסחר חדש של IBI Capital, בהפעלת באבקום, הושק בחדרה

השקת חדר המסחר של IBI Capital, בהפעלת באבקום סנטרס, בחדרה.

חדר מסחר חדש של חברת ההשקעות IBI Capital הושק לאחרונה באתר באבקום בעיר חדרה.

הטקס החגיגי להשקת המוקד נערך במעמד יניב דרי ורונן הילף, חברי מועצה מחדרה; אביעד סיני, חבר מועצת פרדס חנה; דייב לובצקי, מנכ"ל IBI; טל דורי, מנכ"ל IBI Capital; וחברי הנהלת IBI Capital, עימאד תלחמי, יו"ר באבקום; אליק קנטור, מנכ"ל באבקום; וחברי הנהלת באבקום סנטרס.

באבקום סנטרס, חברה בבעלות משותפת של מטריקס והיזם עימאד תלחמי, מספקת שירותי הקמה וניהול של מוקדי שירות טלפוני, מוקדי דיגיטל ומתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעולם השירות, התמיכה והמכירות, וכמו כן מספקת פתרונות של מיקור חוץ לחברות היי-טק וסטארט-אפים במגוון עולמות תוכן תפעולים, אשר רובם ככולם ממוקמים בפריפריה.

IBI Capital פועלת תחת בית ההשקעות IBI, והיא אחת מחברת ניהול התגמולים ההוניים והשירותים הפיננסיים הפועלת בארץ. כחלק מהחזון המשותף של IBI ושל באבקום סנטרס, להרחיב את פעילותם בקרב אזורי הפריפריה במטרה לייצר מקומות עבודה עבור תושבי האזור, הוחלט על הקמת חדר המסחר של IBI Capital בחדרה.

פעילות באבקום עבור חברת ההשקעות IBI כוללת את הפעלת חדר המסחר של IBI Capital, וצפויה לכלול עד סוף השנה כ-20 עובדים, כחלק מפעילות אתר באבקום בחדרה, שצפוי להעסיק כ-200 עובדים ב-2022. מוקד זה מהווה פריצת דרך בעולם הפעלת המוקדים בשירותי מיקור חוץ, משום שעד כה נוהלו עבור בתי השקעות מרכזי בק אופיס בלבד, כאשר מוקד זה הינו חדר מסחר המבצע עסקאות בתחומים ושווקים שונים.

התכווננות ספציפית לפריפריה

ציפי הגיעה לטקס שנערך כאמור בהשתתפותם של 30 בכירים מבית ההשקעות IBI, IBI Capital, באבקום סנטרס וחברי מועצת העיר חדרה ופרדס חנה, ושכלל בין היתר גזירת סרט חגיגית ונאומים של נציג העירייה ויו"ר ומנכ"ל באבקום סנטרס.

במעמד הטקס אמר דייב לובצקי, מנכ"ל IBI: "השקת פעילות IBI Capital בחדרה מהווה צעד משמעותי בהגשמת החזון שלנו להרחיב את פעילות החברה גם מעבר למרכז הארץ, תוך הנגשה ויצירת מקורות פרנסה עבור תושבי האזור".

עימאד תלחמי, יו"ר באבקום ציין כי "אני מברך על פתיחת חדר המסחר של IBI Capital בחדרה, וסבור כי הפרויקט יחד עם פרויקטים נוספים בחדרה עתידים לספק מקור תעסוקה למאות תושבי האזור. כחלק מהחזון של באבקום לייצר מקומות תעסוקה חדשים בפריפריה, הוחלט לפתוח מספר מוקדי שירות בחדרה, כאשר הראשון שבהם היה מוקד שירות של מחסני חשמל, לאחריו פתיחת מוקד השירות של ישראכרט וכעת חדר המסחר של IBI Capital. חברת ההשקעות גילתה אומץ רב בביצוע מהלך של העברת חלק מפעילות הליבה שלה לעבר הפריפריה, מה שמאפשר חיבור עמוק יותר של תושבי הפריפריה לעולמות ההיי-טק, ההשקעות והפיננסים".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

מימין לשמאל: עימאד תלחמי ודייב לוביצקי.

מימין לשמאל: עימאד תלחמי ודייב לוביצקי. צילום: ענאן עודה

דייב לובצקי נושא דברים באירוע.

דייב לובצקי נושא דברים באירוע. צילום: ענאן עודה

טל דרורי ואנשיו גוזרים את הסרט האדום.

טל דרורי ואנשיו גוזרים את הסרט האדום. צילום: ענאן עודה

בתמונה הראשית מימין לשמאל: עופר שפירא, מנהל חטיבת ההיי-טק בבאבקום; אליק קנטור, מנכ"ל באבקום; עימאד תלחמי, יו"ר באבקום; טל דורי, מנכ"ל IBI Capital; יסמין דאוד, מנהלת המוקד החדש; דייב לובצקי, מנכ"ל IBI; יניב דרי ורונן הילף, חברי מועצת העיר חדרה; ואביעד סיני, חבר מועצת פרדס חנה.  

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים