באו לבקר במאורת הנמר: אבשלום איש לב, ניר כמון ושרון גולן

06/01/2022 13:32
מימין: אבשלום איש לב - מנהל הפעילות העסקית בישראל של קווסט ו-וואן איידנטיטי, שרון גולן, מנהל מכירות בחטיבת התוכנה ומנהל מוצר של שתי החברות ב-CMS, וניר כמון, מנהל הפעילות הטכנולוגית בישראל של שתי החברות 

לקראת פתיחת שנת 2022 ביקרו במאורת הנמר אבשלום איש לב וניר כמון מקווסט (Quest) ו-וואן איידנטיטי (OneIdentity) בישראל, ושרון גולן, מנהל מכירות בחטיבת התוכנה ומנהל מוצר של שתי החברות ב-CMS.

קווסט, החברת האם של וואן איידנטיטי, היא חברה אמריקנית מהמובילות והוותיקות בתחום ניהול זהויות והגנת סייבר. החברה פועלת כבר 33 שנים ומעסיקה 5,000 עובדים, ויש לה 200 אלף לקוחות, המניבים לה הכנסות של יותר ממיליארד דולר.

גולן ציין, כי CMS היא המפיצה הבלעדית של שתי החברות בישראל והיא עובדת היום עם מגוון רחב של שותפים מובילים בשוק הישראלי, כמו ווי אנקור, אקסנצ'ר, ביינט, ספיידר, וויזארדס, ACS, אלינור ועוד.

המותג קיים בישראל יותר מ-20 שנה, ובחמש השנים האחרונות נפתח בישראל גם מרכז הפיתוח של קווסט בעקבות רכישה של כמה חברות. מאז, מצבת העובדים בישראל חווה גידול מתמיד, כשרק בשנה האחרונה גדלה בעשרות עובדים.

המבקרים במאורה סיפרו לנמר כי גם הם ״אריות״ בשוק, מכיוון שקווסט ו-וואן איידנטיטי מופיעות בריבוע הקסם של גרטנר ברביע ה-Leaders בשלושה תחומי התמחות מרכזיים בעולמות הסייבר וההגנה על הארגון: ניהול זהויות, בקרת גישה ו-PAM (ניהול זהויות פריווילגיים). זאת, באמצעות הפתרונות המובילים: IGA, OneLogin, Safeguard.

לדברי איש לב, שמנהל את הפעילות העסקית בישראל של שתי החברות, ״אנחנו מדברים על ניהול נכון יותר. התוקפים כבר נמצאים בדרכם לארגון הבא, או גרוע מכך, כבר ״נמצאים״ בתוך המערכות, פועלים מתחת לרדאר וממתינים להזדמנות. ניהול נכון יותר ואכיפה יכולים להפחית בצורה משמעותית את האיומים השונים בארגון, והפתרונות שלנו מסייעים בכך מבלי לפגוע במרקם הארגוני וביכולות התפעול של הארגון. אנחנו היחידים בשוק שיודעים להציע פלטפורמת פתרונות הגנה לכל תחום וסגמנט של המידע הארגוני: עובדים, ספקים, לקוחות, לרבות הרשאות משתמשים וניהול סיסמאות בצורה מאובטחת".

איש לב מסביר את החזון של החברה ואת סוד ההצלחה שלהם בשנים האחרונות: ״הסיבה לכך נעוצה ביכולות העצמת משתמשים ונתונים, ייעול תפעול ה-IT והקשחת אבטחת הסייבר מבפנים החוצה״, או אומר, ומוסיף: ״לכן חברות פונות אלינו על מנת לנהל, לחדש ולאבטח את העסק שלהן, בין אם בסביבה המקומית, בענן או בסביבה היברידית, מלב הרשת ועד לנקודות הקצה הפגיעות״.

כמון, המנהל את הפעילות הטכנולוגית של החברות בישראל, מוסיף ומציין, כי ״לאחרונה רכשה וואן איידנטיטי את וואן לוגאין (OneLogin), ספקית מובילה בשוק של פתרונות ניהול ובקרת גישה, על מנת להרחיב את ההיצע הניתן ללקוחות שלנו על גבי הפלטפורמה שלנו. שילוב פתרונות וואן לוגאין עם פתרונות ניהול הגישה (PAM), ממשל וניהול זהויות (IGA) ופתרונות ניהול ואבטחה לתחום ה-Active Directory, מאפשרים לנו לספק ללקוח חליפת אבטחה מקיפה. חברת קווסט הפנימה מהר מאוד, שחדשנות טכנולוגית היא חשובה, ולכן אנו יודעים להציע את כל הפתרונות שלנו בתצורת SaaS, לרבות פתרונות ניהול, מיגרציה ואבטחה. כלומר אנחנו מציעים מעטפת שלמה תחת יצרן אחד מרגע המעבר לענן, ובה כלי ניהול ומיגרציה, שיקלו על תהליך ההסבה, ומגוון פתרונות אבטחת מידע כדי לספק הגנה מלאה לתהליכים אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים