סיילספורס חוגגת גאווה – בגאווה

סיילספורס ישראל, אירוע פתיחת חודש הגאווה. צילום: יח"צ

החודש מציינים בישראל ובעולם את חודש הגאווה הבינלאומי. כמו בכל שנה, נציגות הפורום הגאה אאוטפורס (OutForce) של סיילספורס ישראל, החליטה גם הפעם לקחת את החגיגות צעד קדימה, עם מגוון רחב של פעילויות פנאי ייחודיות לעובדי החברה, לצד הפגנת תמיכה באירועים המרכזיים ברחבי הארץ. כמו כן תוכלו להיתקל במעורבות משמעותית ברשתות החברתיות, אשר יצבעו בצבעי הגאווה ויקדמו באופן שוטף פוסטים מעצימים המספרים את סיפורם של העובדים הגאים.

מאז הקמתה חרטה סיילספורס (Salesforce) העולמית על דגלה את השוויון והגיוון כערכים מרכזיים אשר מהווים עמוד תווך למדיניות החברה בתחומים השונים, והתחייבה לפעול במסירות למען סביבת עבודה אשר מאפשרת לעובדים להביא את עצמם לידי ביטוי כחלק מחברה סובלנית, שוויונית ומכילה.

כך למשל, בין היתר ועל מנת לתמוך בזכותו של כל אדם להקים משפחה, סיילספורס מציעה מענק שנתי של 36,000 שקל, לטיפולי פוריות או אימוץ כהטבה לכל העובדים, ללא הבדלי מגדר ונטייה מינית.

במסגרת המאמץ לקידום השוויון החברתי והמגדרי, הקימה סיילספורס את פורום אאוטפורס הגלובלי, הפועל לאורך כל השנה למען קידום זכויות הקהילה הגאה וקידום שיח מגדרי, שוויוני ומכבד בחברה.

את הפורום בישראל מוביל עידן לירון-ליבנה, לצד וועדה אשר כוללת כ-17 עובדי ועובדות חברה. כחלק מהפעילות השוטפת, מעניק הפורום רשיונות בחינם לגופים ייעודיים בקהילה, ומסייע בהטמעת מערכות החברה ללא עלות, וזאת במקביל ליוזמות התנדבות פרטניות ותרומות כספיות לארגונים ועמותות לאורך השנה. כמו כן, במשך כל השנה מתקיימות הרצאות, סדנאות וחשיפה לסיפורים אישיים של עובדים ועובדות גאים, למען שמירה על שיח פתוח וחופשי. בחודש הקרוב יציע הפורום לעובדי החברה מגוון הרצאות ואירועים בסימן גאווה.

אירועי חודש הגאווה בחברה יתחילו באירוע פתיחה חגיגי בהופעתה של אריקה היסטרקיה, מיס אמריקה, מלכת הדראג הישראלי, אשר שינתה את פני תרבות הדראג המקומית בהפקות ענק שלא נראו כמותן, וימשיכו ב"שעת סיפור גאה" עם האחת והיחידה, סוזי בום, שתספר את סיפורה האישי חוצה הגבולות.

בהמשך החודש, תתקיים הרצאה מרתקת במיוחד עבור חובבי קלאסיקות הילדות שבינינו "הטוב, הרע והממוגדר", מאת עומר מזרחי, מאייר ואנימיטור, אשר יסביר על ייצוגים מגדריים ולה"טבים תחת המותג האהוב דיסני ויתעמק בשאלות מוכרות כמו – מי יותר פמיניסטית מולאן או אלזה? האם טימון ופומבה הם למעשה ייצוג לקהילה הגאה? ועל איזו מלכת דראג מבוססת דמותה של אורסולה?

דיילי ציפי צפתה בתכניות לחגיגות, חזרה עם תמונות, והתמלאה גם היא בגאווה

סיילספורס ישראל, אירוע פתיחת חודש הגאווה. צילום: יח"צ

סיילספורס ישראל, אירוע פתיחת חודש הגאווה. צילום: יח"צ

דף סיילספורס ישראל שהתקשט לכבוד חודש הגאווה. צילום מסך

דף סיילספורס ישראל שהתקשט לכבוד חודש הגאווה. צילום מסך

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים