חנה וקנין מונתה לסמנכ"לית טכנולוגיות ומערכות מידע בבאבקום סנטרס

במסגרת התפקיד, תנהל וקנין את חטיבת מערכות המידע והטכנולוגיות ותהיה אחראית על  אסטרטגיית המחשוב של החברה, חדשנות ושילוב טכנולוגיות חדשות ומתקדמות במגוון הפתרונות שמציעה באבקום.

חנה וקנין, סמנכ"לית טכנולוגיות ומערכות מידע, באבקום סנטרס. צילום: אפרת מירון

חנה וקנין מונתה לסמנכ"לית טכנולוגיות ומערכות מידע של חברת באבקום סנטרס מבית מטריקס, המספקת שירותי הקמה וניהול מוקדי שירות, טכנולוגיות מתקדמות לעולם השירות והמכירות ופתרונות עבודה מהבית

במסגרת התפקיד, תנהל וקנין את חטיבת מערכות המידע והטכנולוגיות ותהיה אחראית על  אסטרטגיית המחשוב של החברה, חדשנות ושילוב טכנולוגיות חדשות ומתקדמות במגוון הפתרונות שמציעה באבקום. כל זאת בצורה שתתמוך בפעילות העסקית בעידן שבו מערכות מידע משמשות מנוף מרכזי לעמידת הארגון ביעדים עסקיים, תוך יישום ושיפור מתמיד של האמצעים הטכנולוגיים, במטרה להגדיל את אפקטיביות המחלקה והארגון כולו.

בעברה המקצועי צברה וקנין ניסיון רב בתפקידי ניהול שונים בחברות בינלאומיות ובניהול מערכות מידע ומערכות מחשוב ביחידות טכנולוגיות שונות. בתפקידיה האחרונים ניהלה את חטיבת השירותים המקצועיים של NCR בישראל ושימשה כמנהלת הדליברי (Chief Delivery Officer) בחברת וריפון (Verifon). וקנין בוגרת הנדסת מחשבים בטכניון.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים