בכירת נאס"א בישראל: חלקה חלום עם האקוסיסטם הערבי-נשי שערכה מיקרוסופט

לנוג'וד פאהום מרנסי יש חלום – להגיע לירח. על אף שניסתה מספר פעמים להתקבל לתפקיד וכשלה – היא הצהירה בערב Fuckup Night, שנערך בארץ בשבוע שעבר, כי היא לא מתכוונת לוותר על החלום. לצד זאת, היא משמשת כבכירה בנאס"א – ראש המחלקה לתכנון משימת חקר.

נוג'וד הגיעה לישראל כדי להתארח במיט-אפ שערכה חברת מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח למהנדסות ומהנדסים מהמגזר הערבי, מתוך כוונה להכיר מקרוב את האקוסיסטם הערבי-נשי.

נוג'וד, האחראית על צוות התכנון ההנדסי, פיתוח ושילוב פורטפוליו הטיסות האנושי של נאס"א, חלקה באירוע את סיפור הצלחתה ואת חלומה להפוך לאסטרונאוטית ולנחות על הירח, ונתנה למהנדסות סל כלים והשראה לקריירה שלהן.

באירוע השתתפו יזמיות, בכירות מסאפ ואמדוקס, מהנדסות מגוגל, דוקטורנטיות למדעי המוח, נציגות עמותות הפועלות לקידום ההיי-טק בחברה הערבית, מובילות דעת קהל מהחברה הערבית, ועוד.

בין המשתתפות: ג'ומאנה נסייר חכים, מנהלת פרויקט הצפון של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, ומרב דודזון, GM Marketplace & Growth Analytics במיקרוסופט, שציינה כי "מהנדסות ומהנדסים רבים מהמגזר הערבי הצטרפו למיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח מאז שנפתח מרכז הפיתוח בנצרת. המרכז מבטא את תפישת הגיוון של החברה ואת מחויבותה לשילוב עובדים מהחברה הערבית בישראל בהיי-טק".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

מימין לשמאל: מרב דודזון ונוג'וד פאהום מרנסי. צילום: נתנאל טובאיס

מימין לשמאל: מרב דודזון ונוג'וד פאהום מרנסי. צילום: נתנאל טובאיס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים