המינגלינג של בכירי הטכנולוגיה מהמגזר הפיננסי באירוע של Google Cloud

כ-100 מבכירי המגזר הפיננסי השתתפו באירוע Lead Finance של Google Cloud, שנערך לאחרונה במשרדי החברה במגדל אלקטרה בתל אביב. מדובר באירוע ראשון מסוגו, שנועד לסייע למנהלי טכנולוגיה בכירים בחברות ביטוח ופיננסים, פינטק ובנקים, לגלות כיצד טכנולוגיית הענן העדכנית ביותר יכולה להביא את הפעילות שלהם לגבהים חדשים. באירוע השתתפו נציגי Google Cloud מישראל ומחו"ל, וכן לקוחות ושותפים מחברות המגזר הפיננסי הגדולות בישראל, בהן בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק אגוד, הראל, מיטב דש ואחרים. עוד השתתפו באירוע: שירה קמחי, מנהלת עסקית של Google Cloud בישראל, אלית בן בסט נוריאל, מנהלת שיווק Google Cloud באזור ישראל ומרכז-מזרח אירופה; וכן אבירם סגל ואסף דנש, מנהלי המגזר הפיננסי ב-Google Cloud בישראל.

מימין: אסף דנש, מנהל מגזר פיננסי ב-Google Cloud; אמיר לוי, סמנכ"ל טכנולוגיות ואבטחת מידע, הראל ביטוח ופיננסים; אבירם סגל, מנהל מגזר פיננסי ב-Google Cloud. צילום: יח"צ

"אנו מבינים כמה קשה להסיט את המסלול כשאתה ספינה גדולה, כמו במקרה שלכם," אמרה קמחי למשתתפים, "וזו בדיוק הסיבה שאנו עובדים בהצלחה רבה עם כמה מהתאגידים הפיננסיים המובילים בעולם, כמו HSBC, BBVA, דאו ג'ונס ורבים אחרים. גם לכם, הארגונים הפיננסיים הגדולים בישראל, אנו מביאים את המהפכה שמובילה Google Cloud בכל העולם בראשות המנכ"ל תומאס קוריאן. אנו לוקחים את כל החדשנות שהביאה לעולם את YouTube, Gmail, Google photos ומנגישים אותה לארגונים בענן. אנו עושים זאת בעזרת לימוד מכונה ו- AI, המבוססים על ביג דטה והמון פיתוחים חדשניים, ואנו מאפשרים לכם לעבוד בצורה חלקה בכל סביבה שתבחרו, במודל היברידי או מרובה עננים".

מימין: אסף דנש, מנהל מגזר פיננסי ב-Google Cloud; קרן גבע, מנהלת חדשנות טכנולוגית ואסטרטגיית IT, בנק לאומי. צילום: יח"צ

מעבר לידע המקצועי ולטיפים ממקור ראשון שסיפקו המומחים של Google Cloud, משתתפי האירוע נהנו מהזדמנות מצוינת למינגלינג עם עמיתיהם הבכירים ביותר, והחליפו רעיונות בנוגע לחדשנות ולשמירה על תאימות בשוק המתפתח במהירות של המגזר הפיננסי.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים