נשות הסייבר בישראל עומדות באבטחה

2BSecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס קיימה לאחרונה בשיתוף צ'קפוינט כנס נשים מקצועי בהשתתפות עשרות נשים מובילות בתחום הסייבר בישראל. המפגש עסק במגמות ובתחזיות בולטות בעולם איומי הסייבר כיום, כניסתן לתוקף של תקנות הגנת הפרטיות החדשות בשנה האחרונה וכן בחשיבות היערכות הארגונים להתגונן כבר היום מפני איומי הסייבר של מחר.

כנס הנשים עומדות באבטחה. צילום: יח"צ

את הכנס פתחה רחל נתיב, מנהלת לקוחות ב-2BSecure, שאמרה: "להיות אישה זה לא אומר שיש מקום להשוואות של יותר או פחות, של דומה או שונה, אלא מדובר בייחודיות שאנחנו מביאות איתנו. עם הייחודיות הזו יש לנו את הכוח להשפיע על עולם אבטחת המידע, שברובו נחשב עולם גברי, ולהוביל אותו".

מימין: ויקי קיסין – מנהלת רגולציות אבטחת מידע, GRC Manager בי"ח אסותא; טליה זמיר – מנהלת אבטחת מידע, מטריקס; רחל נתיב – מנהלת לקוחות, 2Bsecure; שלי בראונשטיין – מנהלת אבטחת מידע, ביטוח הראל; רונית גינדס – מנהלת אבטחת מידע, ביטוח מגדל; אורלי גן – ראש תחום מוצרי סייבר, צ"ק פוינט. צילום: יח"צ

בין הדוברות הנוספות באירוע היו אורלי גן – ראש תחום מוצרי סייבר בצ'קפוינט, עו"ד ליטל חדד – יועצת אבטחת מידע ופרטיות ב-2BSecure, כאשר את האירוע חתמה יהודית בן לוי – מומחית בתחום העצמה כלכלית לנשים, עם הרצאת אורח בנושא נשים וכסף.

כנס הנשים "עומדות באבטחה", שהתקיים בהאוס רמת השרון וזכה לפידבקים חיוביים בקרב הנשים שהשתתפו. שלי בראונשטיין, מנהלת אבטחת מידע, הראל ביטוח, אמרה: "כדי לשנות את מערך הכוחות בין נשים לגברים בתחום אבטחת המידע יש להטמיע תפיסה המעודדת שיוויון במסגרות החינוך עוד בגילאים המוקדמים, בשלב שבו החשיבה שלנו מתעצבת ומתגבשת. התפיסה שבנות ונשים אינן יכולות להצליח בתחומים תובעניים שגויה מהיסוד, הרי אין קשר בין מגדר לקריירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים